مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفت و گو با تابناک خوزستان:
دیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی در مجاورت انبارهای شرکت فولاد خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 03 June 2020

ابراهیم قنبری در گفت و گو با تابناک خوزستان اظهار داشت: ساعت حدود 13 و 50 دقیقه ی امروز 14خرداد محلی در مجاورت انبارهای شرکت فولاد خوزستان دچار آتش سوزی شد که بلافاصله خودروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که ایستگاه آتش‌نشانی شرکت فولاد نیز در این عملیات در کنار آتش‌نشان‌های سازمان مشغول اطفا حریق بودند اظهار داشت: علاوه بر نیروهای شرکت فولاد، ۱۵ ماشین، سه تانکر پشتیبان و حدود 47 آتش‌نشان برای اطفای حریق در محل آتش‌سوزی حضور  داشتند و بیش از 5هزار لیتر کف برای اطفای این حریق استفاده شده است.

 

 

 

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به کمبود به این که این سازمان از فقدان امکانات و تجهیزات کافی و مناسب رنج می برد، عنوان کرد: در این عملیات با کمک نیروهای آتش نشانی شرکت فولاد پس از حدود 3ساعت موفق به اطفای کامل حریق شدیم و این در حالی است که اگر تجهیزات و امکانات ما به اندازه کافی بود می توانستیم این عملیات را در یک سوم زمان فعلی به سرانجام رسانیم.

قنبری در خصوص محل دقیق آتش سوزی گفت: محل وقوع حریق نزدیک درب شماره چهار شرکت فولاد خوزستان و در مجاورت ریل آهن بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: به رغم این که امروز، روز بسیار سخت و نفس گیری برای ما بود و در منطقه ی ملاشیه نیز با یک آتش سوزی مربوط به ملک مسکونی مواجه بودیم اما به لطف امام زمان علیه السلام توانستیم این مآموریت ها را به خوبی انجام دهیم و از سرایت آتش به زمین های مجاور جلوگیری نماییم.

 گفتنی است در جریان این حادثه سه تن از نیروهای آتش نشانی دچار مصدومیت شدند که در حال حاضر وضع عمومی آن ها خوب است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار