به همت مرکز نیکو کاری مهدیه قوچان انجام شد: 
رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری مهدیه قوچان از توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم ، ۲ هزار بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی در جهت مبارزه با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان شهرستان با ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 26 May 2020

به گزارش تابناک رضوی از قوچان ، حمید متقی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از زمان آغاز بیماری کرونا در شهرستان تعداد ۱۴ هزار عدد ماسک و ۱۵ هزار بطری محلول ضد عفونی کننده با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال در چندین مرحله در سطح شهرستان و روستا ها توزیع شده است که این امر با کمک علی آذری نماینده جدید شهرستان ، خیرین و نیکوکاران و با نظارت دادستان شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره یاری و کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در قالب طرح رزمایش مواسات همدلی  و کمک مومنانه ۲ هزار بسته مواد غذایی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال با کمک خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) توزیع شده است .

 

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری مهدیه قوچان با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران شهرستان استقبال پرشور برای کمک به نیازمندان و محرومان شهرستان داشته اند افزود : ۵ هزار پرس غذای گرم با ارزش ریالی بیش از ۷۵۰ میلیون ریال نیز از آغاز ماه رمضان به صورت هفتگی در قالب کمک مومنانه ایرانیان  بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است که جا دارد از همکاری و همراهی امام جمعه شهرستان ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و تمامی خیرین ، نیکوکاران و اعضا مرکز نیکو کاری مهدیه که اکثر آن را جوانان مومن و انقلابی شهرستان تشکیل می‌دهند و در ماه رمضان باز زبان روزه پخت و پز و توزیع غذایی گرم را عهده دار بوده اند تشکر نمایم.

متقی با بیان اینکه تعداد ۳۰۰ خانواده نیازمند تحت پوشش این مرکز نیکو کاری قرار دارند و در طول سال کمک های مادی و معنوی برای آنها انجام می شود تصریح کرد : نحوه شناسایی خانواده های نیازمند با کمک معتمدین و خیرین انجام می شود و در طول سال سرکشی از این خانواده ها انجام می پذیرد و برای تمامی این خانواده ها پرونده تشکیل شده که این امر باعث می شود کمک ها به صورت عادلانه توزیع شود .

 

وی با بیان اینکه در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی در این مسجد و مرکز نیکو کاری انجام می‌شود افزود : در جهت توانمند سازی خانواده های تحت پوشش به ویژه زنان سرپرست خانوار آموزش راه اندازی مشاغل خانگی برای آنها صورت گرفته و وام های در جهت راه اندازی کارگاه و کسب و کار برای آنها پرداخت می شود تا منبع در آمد مناسبی برای انها باشد.

 

همچنین مهدی رمضان مزرجی مسئول اجرائی مرکز نیکوکاری مهدیه قوچان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : تعمیرات ساختمانی و لوازم خانگی ، تهیه دارو و البسه ، برگزاری کلاس های مشاوره ، کمک های قرض الحسنه بدون ضامن جهت گره‌گشایی نیز در این مرکز انجام می شود.

وی با بیان اینکه تمامی این خدمات به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه و کمک خیرین و نیکوکاران و با همکاری پزشکان و داروخانه ها انجام می شود ادامه داد : کاریابی برای افراد تحت پوشش و بازاریابی جهت فروش اقلام تهیه شده مشاغل خانگی افراد تحت پوشش این مرکز نیکو کاری با تلاش اعضا این مرکز انجام می شود .

 

رمضان مزرجی در پایان گفت خیرین و نیکوکاران می تواند کمک های مالی خود را به با واریز به شماره کارت

5859837000570008

 جهت  اطعام هفتگی و شماره کارت 

 

6037997926330623

 

کارت کمکهای آزاد جهت سایر خدمات مرکز واریز کرده و اقلام غیر نقدی خود را به آدرس قوچان بازار عشق آباد (خیابان امام خمینی(ره) ) نرسیده به میدان فلسطین به مسجد و مرکز نیکو کاری مهدیه تحویل دهند.

 

خبرنگار: محمد نصرالهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار