مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی کتابخانه های عمومی استان از امروز آغاز به کار می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 18 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اشاره به تعطیلی اضطراری سه ماهه کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: مقدمات بازگشایی کتابخانه‌های عمومی کشور با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی و موافقت ستاد ملی مبازره با کرونا فراهم شده است و از امروز کتابخانه‌های عمومی استان آغاز به کار می‌کنند.

احمد علی هراتی افزود: طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده، به تناسب تعداد کتابداران، کارکنان کتابخانه‌ها اقلام بهداشتی شامل صفحه محافظ صورت، ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده فراهم و تحویل داده شده است.

هراتی با اشاره به این که تمهیدات لازم جهت جداسازی فضا‌های کاری کتابداران با مراجعه کننده‌ها و اعضا در نظر گرفته شده است گفت: کتابخانه‌ها به صورت پلکانی در استان البرز بازگشایی می‌شود.

او با اشاره به این که فعالیت کتابخانه‌ها در ایام شیوع کرونا نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود، گفت: سال گذشته در کتابخانه‌های عمومی استان البرز بالغ بر ۲۰ هزار برنامه فرهنگی برگزار شد که شیوع ویروس کرونا باعث شد تا فعالیت کتابخانه‌ها به فضای مجازی محدود شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار