کد خبر: ۸۵۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 17 May 2020

بازیگران «نون خ» به سریال «قلب بنفش» پیوستند

تابناک/سریال رادیویی «قلب بنفش» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و با حضور تعدادی از بازیگران سریال تلویزیونی «نون. خ» و هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در رادیو نمایش تولید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه رادیویی «قلب بنفش» توسط داریوش روحی نوشته شده که به معایب و محاسن فضای مجازی می‌پردازد. داستان این نمایش از آنجا آغاز می‌شود که در سالگرد ازدواج در خانواده‌ای ایرانی، مادر خانواده گوشی هوشمند هدیه می‌گیرد و این هدیه سر آغاز فاصله میان اعضای خانواده و دور شدن آنها به واسطه حضور بیش از اندازه در فضای مجازی می‌شود.

«قلب بنفش» سریالی رادیویی با درون مایه اجتماعی و طنز است که در ۵ قسمت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است. همچنین برای نخستین بار در رادیو نمایش ناهید میرکاشی به عنوان شاعر، اشعاری را در ارتباط با داستان نمایش سروده که در فواصل نمایش با صدای او پخش می‌شود.

در این مجموعه رادیویی هنرمندانی چون علی اصغر دریایی، کرامت رودساز، حمید یزدانی، عباس توفیقی، فریدون محرابی، مسعود زنوزی راد، سیروس سپهری، یوسف کرمی، مهرخ افضلی، فریبا طاهری، ندا قاسمی، مونا صفی، نگین خواجه نصیر، آتنا مهیاری، شهرزاد دانه کار و شیما جان قربان به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین فرشاد آذرنیا تهیه کننده، مهدی طهماسبی گویندگی، نازنین حسن پور افکتوری و مجید آینه صدابرداری این سریال رادیویی را بر عهده دارند و میرطاهر مظلومی کارگردان این مجموعه نمایشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار