کد خبر: ۸۵۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 16 May 2020
تابناک/شماره جدید هفته‌نامه آتیه نو در 16 صفحه اصلی همراه با دو ویژه نامه هشت صفحه ای از سوی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه وابسته به سازمان تامین اجتماعی منتشر شد.
شماره جدید هفته نامه «آتیه نو» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در اولین شماره از دور جدید آتیه نو، یادداشت هایی از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اکبر شوکت عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، حجت مرادخانی پژوهشگر و استاد دانشگاه، اسد امرایی نویسنده و مترجم، اردشیر کامکار موسیقیدان، فرزاد آبادی شاعر، فرامرز توفیقی عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار و... را می خوانیم.

در 16 صفحه اصلی این شماره، مطالبی درباره تحولات بورس و تاثیر ورود شرکت ها و هلدینگ های مهم اقتصادی از جمله شستا و الزامات و پیش زمینه های خصوصی سازی، گفتگوهایی با بهروز غریب پور و فرهاد فخرالدینی از حال و هوای هنر در روزگار کرونا، بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو و آشوب اخیرش با عبدالصمد خرمشاهی و گزارشی میدانی از وضعیت استان گیلان یکی از کانونهای شیوع کرونا در ایران را در روزهای سخت اسفند 98 دیده می شود.

 

در شماره جدید آتیه نو دو ویژه نامه مجزا هم به چشم می خورد. یک پرونده با سوژه کارگران و مسائل همیشگی شان با مقوله دستمزد که در گفت گو با حجت میرزایی معاون وزیر کار و علی حیدری فعال کارگری به این مساله نگاهی انداخته است. در عین حال ورود شستا به بورس و تاثیری که شفاف سازی این ماجرا بر زندگی کارگردان دارد در گفتگو با محمدرضا تاجیک نماینده کارگران در شورای عالی کار بررسی شده است.  اثر کرونا بر زندگی کارگران روز مزد و دستفروشان و یک گفتگوی متفاوت با علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال که روزهای سختی را در زندگی کارگری سپر کرده از جمله دیگر مطالب این شماره است.

در ویژه نامه هفته روابط عمومی و رسانه نیز گفتگوهایی با مصطفی اقلیما پدر مددکاری اجتماعی، بیژن نوباوه کارشناس رسانه و نماینده مجلس، فریدون صدیقی استاد ارتباطات و روزنامه نگار ، ابوالفضل جلیلی کارگردان و عبدالله کوثری نویسنده و مترجم  و مطالبی دیگر از زوایای مختلف به مقوله رسانه و روابط عمومی پرداخته شده است.

«آتیه نو»، نخستین هفته نامه تخصصی رفاه و تامین اجتماعی در ایران است که با رویکرد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از سال 1394 آغاز به کار کرده بود و پس از 6 ماه توقف، دوره جدید آن به مدیرمسوولی فرشاد نوروزپور، سردبیری علی دهقان و مدیریت هنری سیدعلیرضا میرزامصطفی منتشر شد.

علاوه بر نسخه چاپی، امکان مطالعه آسان به صورت آنلاین از طریق سایت نشریه به آدرس  http://atiyehno.ir برای مخاطبان ایجاد شده است‌.ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار