ستاد مردمی آقای رئیسی «سمر» طی بیانیه‌ای مراتب تشکر خود را نسبت به اقدامات مبارزه با فساد دادستان در استان ایلام اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 15 May 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ستاد مردمی آقای رئیسی (سمر) طی بیانیه‌ای مراتب تشکر خود را نسبت به اقدامات مبارزه با فساد دادستان در استان ایلام اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:

حضرت آیت الله رئیسی دامت برکاته
رئیس محترم قوه‌ قضائیه
همانگونه که مستحضرید نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهید گل گلگون کفن این آب و خاک آبیاری شد، بحمدلله در گام دوم انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده که با تأسی از بیانات و رهنمودهای حکیمانه‌ مقام معظم رهبری در حال به ثمر رساندن رسالت اصلی خود که معمار کبیر انقلاب آن را ترسیم کردند است.

رفع فقر و محرومیت، گسترش عدالت اجتماعی، مبارزه همه جانبه با فساد در همه‌ی ابعاد، کارآمدی سیستم حکمرانی، قدرت بخشی اقتصاد و تولید مبتنی بر دانش و تأثیرگذاری در عرصه‌های بین‌المللی از جمله‌ مهمترین موارد پیش روی ماست.

در این بین نقش تک‌ تک آحاد جامعه و مدیران از جمله مسوولین قوه‌ قضائیه برای حمایت از دستاوردهای انقلاب، نقشی بی‌بدیل و غیر قابل انکار است. مدتی است در استان مرزی ایلام که مفتخر به خادمی زوار أباعبدالله الحسین علیه السلام است، رایحه‌ خوش خدمتگزاری مردم و حمایت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دادگستری استان و دادستان شجاع آن به مشام می‌رسد.

پیرو بیانات ارزشمند حضرتعالی در حمایت از فساد ستیزی، حمایت‌های همه جانبه‌‌ از نماینده‌ی آن دستگاه انقلابی که در این راه سخت مورد هجمه‌ اربابان ثروت و قدرت است، مورد انتظار جامعه‌ نیروهای انقلابی و افکار عمومی استان ایلام است.

 با آرزوی موفقیت و سربلندی جنابعالی در راه رسیدن به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
*فَقُطِعَ دٰابِرُ الْقَوْمِ الَّذِينَ ظَلَمُوا وَ الْحَمْدُ لِلّٰهِ رَبِّ الْعٰالَمِينَ *
آیه ۴۵ سوره انعام
مگر قرار نبود دادگاه طبری بیشرف و همدستانش در اردیبهشت ماه برگزار شود ، چه شد چیزی به آخر اردیبهش ماه نمانده است؟!!!...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار