مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 15 May 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، قدرت اله ابك، مدیرکل راه و شهرسازی استان در پیامی روز ارتباطات و روابط‌عمومي را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

روابط عمومي يك شغل نيست؛ بلكه يك ويژگي اخلاقي و انساني است و بي‌جهت نيست كه مرحوم دكتر نطقي بنيانگذار علم روابط عمومي در ايران اعتقاد داشت: روابط عمومي يك شغل اداري نيست، بلكه يك شوق اداري است.

نمونه اين شوق اداري را مي توان  ارتباط رو در رو و بي واسطه ي مديران با ارباب رجوع در برنامه دیدارهای چهره به چهره و  ملاقات هاي عمومي مديران و یا ارتباطات تلفنی و نيز با ارتباط مستقيم با رسانه ها به عنوان نمايندگان مردم دانست كه اين نوع نگاه را مي توان معناي واقعي روابط عمومي دانست.

در درون سازمان ها نيز مي توان اين موضوع را بسط داد و با خاص نكردن جايگاه روابط عمومي به عنوان  يك بخش خاص در يك سازمان يا شغل افرادي خاص؛ مي توان از آن به عنوان جرياني درون و برون سازماني نام برد كه در آن هدف ایجاد رضايت مندي ارباب رجوع و مردم از دریافت سریع و کامل خدمات تك تك كاركنان آن سازمان است.

اين روز صرفاً يك عنوان در صفحات تقويم نيست، بلكه سرفصلي از تعهد، تخصص، علم و هنر براي تك تك كاركنان دستگاه هاي خدمات رسان و خصوصا كاركنان روابط عمومي ها است.

فرارسيدن روز ارتباطات و روابط عمومی را صميمانه به تمام کسانی كه نقشي موثر در ايجاد ارتباطات مفيد و موثر ميان خادمان مردم در دستگاه هاي اجرايي و مردم عزيز و گرانقدر كه به فرموده امام خميني (ره) ولي نعمتان ما هستند، ايفا مي كنند به ویژه  كاركنان خدوم حوزه ارتباطات و اطلاع رساني كه در جهت ايجاد ارتباطات درون و برون سازماني مناسب تلاش مي كنند؛ تبريك و تهنيت مي‌گويم و براي آنان در اين مسير دشوار، حساس و مسئوليت آفرين آرزوي توفيق روزافزون دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار