مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از آغاز فراخوان ثبت نام الکترونیکی متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 14 May 2020

به گزارش تابناک رضوی، دکتر حمیدرضا پوریوسف،مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی اداذره کل بهزیستی خراسان رضوی اظهارداشت: بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقای سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه های مختلف جامعه است بطوریکه 198خدمت در دستور کار فعالیت های بهزیستی قرار دارد.

 

وی افزود: با توجه به جامعه هدف گسترده ای که در بهزیستی وجود دارد و هرکدام به دلیل معلولیت، بیماری های خاص و ... شرایط خاصی دارند لذا طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه ای از خدمات را فراهم کند و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود ضروری است از همین رو صدور مجوز برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی)در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

 

پوریوسف گفت: با شروع گام دوم انقلاب اسلامی و به منظور بهره مندی بیشتر از ظرفیتهای بی نظیر مردمی و سازمانهای مردم نهاد و خیریه ها، سازمان بهزیستی کشور برنامه راه اندازی مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) را در سراسر کشور تدوین و ابلاغ نموده است .

 

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مراکز مثبت زندگی گام مهمی در تسریع خدمات ، کاهش ترددهای غیرضروری ، افزایش سلامت اداری و شفاف سازی خواهد بود و ساکنین هر محله و منطقه به آسانی به خدمات بهزیستی آن هم مجموعه ای از خدمات دسترسی خواهند داشت.

 

پوریوسف تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد. 

 

وی گفت: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند (به مدت ۱۵ روز) با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی

http://centers.behzisti.net/register درخواست خود را برای صدور مجوز تاسیس این مراکز ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار