در روزهای کرونایی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان از تولید یکهزار و ۵۰۰ فیلم، قصه، انیمیشن، اوریگامی و نمایش عروسکی خبر داد و گفت: این آثار برای سرگرمی کودکان استان در ایام کرونا ساخته و منتشر شد.
کد خبر: ۸۴۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 13 May 2020

محمد قلمکاریان اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای در این دوره توسط مجموعه کانون استان تهیه و تولید شد که هنوز هم ادامه دارد.

به گفته وی، در دوره شیوع ویروس کرونا هنوز همارتباط بین مربیان مراکز کانون با اعضای کودک و نوجوان و خانواده‌هایشان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی حفظ شده است.

وی با بیان اینکه تولید آثار متنوع مربیان کانون برای استفاده در شبکه‌های مجازی ادامه دارد، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ۶ فعالیت ویژه را در این دوران دنبال می‌کند.

به گفته قلمکاریان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه برنامه‌های متعددی را برای کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: این کانون با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف مانند پیک امید، بازی سازی، نقل سپید خنده، در خانه بمانیم و در خانه بخوانیم، بازی‌های غیرکامپیوتری مانند کاردستی و بازی‌های فکری را به کودکان و نوجوانان آموزش داد و زمینه پرورش و تربیت این قشر را به شیوه‌هائی مختلف فراهم ساخت.

وی گفت: طرح پیک امید به‌صورت مجازی در صفحه‌ رسمی کانون به نشانی www.omid.kpf.ir  و پایگاه‌هایی که در شبکه‌های پیام رسان طراحی شده، در دسترس کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان قرار گرفته است.

قلمکاریان اضافه کرد: تمام فعالیت‌های حضوری و فیزیکی کانون در این دوره تعطیل شده، اما با استفاده از فضای مجازی، همچنان در کنار کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان قرار داریم و در این روزها، برنامه‌های خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم.

وی ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان در اوقات فراغت را هدف اصلی کانون برشمرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری استان اصفهان خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان را در راستای فعالیت‌های خود به صورت مجازی را تا زمانی که زندگی به روال عادی برگردد، همچنان ادامه خواهد داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت:فعالیت‌های مجازی زبان انگلیسی و گروه نجوم کانون نیز راه اندازی و دوره‌هایی برای تربیت مربی کودکان و نوجوانان در زمینه فرهنگی، ادبی و هنری فعال شده است.

وی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه‌های ویژه‌ای را هم برای کودکان کار و کودکان ساکن مناطق محروم و حاشیه شهرها با عنوان قصه‌گویی، یک قصه یک مهارت و قصه درمانی و آینده فکری مشاغل تدارک دیده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار