کد خبر: ۸۴۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 13 May 2020
حسینی با بیان اینکه کمک به فقرا و نیازمندان از زیبایی های ماه مبارک رمضان است گفت: هر کار خیری در ماه رمضان، بخشی از پذیرایی خداوند از مهمان مومنی است که دل در بند دنیای فانی ندارد.
 

 

«سیدعلی حسینی» با گرامیداشت منزلت شب‌های قدر و توجه بیشتر به اکرام نیازمندان در ماه مبارک رمضان و به‌خصوص در این شب‌های معنوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: حضرت امیرالمومنین(ع) پدر معنوی نیازمندان و فقرا بودند و شیعیان آن حضرت هر ساله در این ماه و شبها توجه بیشتری به فقرا دارند.



مدیر عامل آسایشگاه سالمندان و معلولین استان گیلان با بیان اینکه توانمندان دیروز و ناتوانان امروز منتظر نگاه پر مهر خیرین در این آسایشگاه هستند، افزود: ارزنده‎ترین و مهمترین کمک خیرین به آسایشگاه، توجه و حضور مستمر یا ارائه طرحها و برنامه‎های مفید جهت ارتقای سطح کیفی و کمی مرکز و استفاده بهینه از امکانات موجود، است.



وی کمک به فقرا و نیازمندان را از زیبایی‌های ماه مبارک رمضان دانست و اذعان کرد: هر کار خیری در ماه مبارک رمضان، تکه‌ای از پذیرایی خداوند از مهمان مومنی است که دل در بند دنیای فانی ندارد و تنها به ملکوت اعلا می‌اندیشد.



حسینی با بیان اینکه همگی به ارزش کار خیر واقف هستیم افزود: اگر واقف به این امر نبودیم هرگز یقین نمی‌کردیم که در این ماه، با گرفتن دست هر نیازمندی خداوند دستان ما را محکم‌تر خواهد گرفت.



وی با تاکید بر اینکه بیایید در سر سفره های افطار و سحر دست یاری به سوی مددجویان بستری در آسایشگاه معلولین و سالمندان داشته باشیم، گفت: بیاییم با انفاق خود گوشه‌ای از نیازمندی‌های مبرم آنها را برآورده کنیم.



حسینی با اعلام شماره کارت ۶٠۳۷۹۹۱۸۹۹۹۹۴٠۳۶ نزد بانک ملی، جهت واریز کفاره روزه، اطعام افطاری و سحری این آسایشگاه با استناد به فرمایش امام کاظم(علیه السلام) بیان کرد: افطاری دادن به برادر مسلمان و ایجاد سرور در قلب او از ثواب روزه بزرگ تر است.

 


وی در ادامه همچنین در خصوص روش‌های پرداخت کمک به آسایشگاه نیز گفت: حضور در آسایشگاه و اهدای کمک نقدی یا غیر نقدی، حضور در دفاتر جلب کمک‌های مردمی و اهدای کمک نقدی یا غیر نقدی، پرداخت از منزل یا محل کار با استفاده از تلفن همراه *۶۶۵۵*۱*۲۸۲۸۳۰۰* روش‌هایی است که خیرین می‌توانند جهت کمک به آسایشگاه و یاری رساندن ما در خدمت هر چه بهتر به این عزیزان، اقدام کنند.



گفتنی است، آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان- رشت متشکل از ۵۲ نفر مددجوی ضایعه نخایی،  ۱۱٠نفر مددجوی جسمی و حرکتی،  ۳۵ نفر مددجوی ذهنی و ۲٠۶ مددجوی سالمند است که به‌طور شبانه‌روزی در این مرکز نگهداری می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار