نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به پیش رو بودن روز قدس، بیان کرد: گر چه امسال به احتمال قوی راهپیمایی همه ساله را نداشته باشیم، ولی آنچه مسلم است، روز قدس نباید فراموش شود.
کد خبر: ۸۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 12 May 2020

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم، روز سه شنبه در جلسه سیاست گذاری ‌و برنامه ریزی روز جهانی قدس و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد ماه، اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام راحل است که در سال اول انقلاب در ماه رمضان ایراد فرمودند که «امسال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام می‌کنیم »و این فرمان امام همه گیر و فرا گیر شد.

وی افزود: روز قدس در بین مسلمانان جهان جا افتاده و الان روز جهانی قدس در سراسر کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و این هم یکی از فضایل الهی و برکات وجود امام راحل بود.

وی خاطرنشان کرد: آزادی قدس، یکی از آرزوهای دیرینه بوده و ان شاالله روزی تحقق پیدا خواهد کرد و اسراِییل غاصب قطعا نابود خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات مقام معطم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید، گفت: امیدمان بر این است که اظهارات رهبری حتی زودتر از تاریخ مقرر اتفاق بیفتد و این خون آشامان و جلادان ریشه کن و قدس آزاد شود و مردم فلسطین از دست ظالمانی که به هیچ چیز اعم از بچه و بزرگ، زن و مرد رحم نمی‌کنند، خلاص شوند.

وی در ادامه شهادت ۱۹ نفر از سپیدجامگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن تبریک انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، گفت: هلال احمر در همه صحنه‌ها پیام آور صلح، تلاش و آرامش است، منتهی فرق هلال احمر ما با صلیب سرخ جهانی در این است که نیروهای ما در روزهای بحران و حساس با اخلاص فداکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیروهای ارزشی و مخلص بوده و کار را با اخلاص انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار