کاتبی گفت: ویژه برنامه شب های قدر با تدابیر ویژه بهداشتی به همت هیئت «رزمندگان اسلام» در مصلی جمعه جهرم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 12 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«ناصر کاتبی»  با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های «شب قدر» در مصلی جمعه جهرم گفت: این ویژه برنامه ها از ساعت 23 و 30 دقیقه شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان با حضور مداحان برجسته کشوری به همت هیئت «رزمندگان اسلام» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

رئیس ستاد نمازجمعه جهرم با اشاره به ضوابط و شرایط حضور در این مراسم ها، افزود: به همراه داشتن مهر، سجاده، قرآن شخصی و بطری آب، استفاده از ماسک و دستکش و رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی، رعایت فاصله اجتماعی، عدم تجمع و دست دادن با یکدیگر، به همراه داشتن دستمال کاغذی و کیسه نایلون جهت نگهداری کفش از جمله شرایط حضور مردم در این مراسم است.

 

وی با اشاره به اینکه از ورود کودکان زیر ۱۵ سال و افراد مسن، بیماران مختلف (داشتن علائم تب، سرماخوردگی، سرفه) و مواد غذایی به داخل مصلی جلوگیری می شود، بیان کرد: استفاده از دوربین عکاسی یا موبایل جهت عکس سلفی و جمعی در محوطه مصلی جمعه ممنوع است.

 

کاتبی با اشاره به اینکه ضد عفونی شدن وسایل نقلیه و شخص قبل از ورود به جایگاه توسط مأموران انتظامات انجام می شود، گفت: در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی فوق از ورود افراد به داخل جایگاه توسط تیم بهداشتی مستقر جلوگیری می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی و خطر ساز افراد به بیرون جایگاه هدایت می شوند.

 

رئیس ستاد نمازجمعه جهرم در پایان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه شب های قدر به صورت زنده از مصلی جمعه جهرم در کانال اینستاگرام «آدینه جهرم» به نشانی http://Instagram.com/adineh.jahrom پخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار