کد خبر: ۸۴۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 11 May 2020

 استفاده از قطار همواره یکی از محبوب ترین روش ها برای سفر می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم لوکس ترین قطار مسافربری دنیا را به کاربران گرامی سایت معرفی کنیم.

قطار لوکس ژاپن

لوکس ترین قطار مسافربری دنیا متعلق به کدام کشور است؟

لوکس ترین قطار مسافربری دنیا، قطاری ژاپنی بوده که ترن سوئیت شیکی شیما نام دارد. این قطار منحصر به فرد از سال 2017 شروع به فعالیت کرده و در همین زمان کم، توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده است. همان طور که بدیهی به نظر می رسد، استفاده از این قطار لوکس هزینه بالایی در پی دارد به طوری که گردشگران برای سفری 2 روزه با آن باید مبلغی در حدود 3000 دلار پرداخت کنند. این قطار دارای امکانات دیگری از قبیل: رستوران، کافی شاپ، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی و سالن اجتماعات نیز می باشد و کاملا شبیه به یک هتل 5 ستاره و مجلل است. رستوران ترن سوئیت شیکی شیما، این امکان را به مسافران می دهد که از منوی بی نظیر و بی همتای آن بهره ببرند و در فضایی زیبا و باشکوه سفارشات خود را صرف کنند.

قطار لوکس دنیا

این قطار 17 سوئیت متنوع را در خود جای داده که تمامی این سوئیت ها امکانات خوبی همانند: سرویس بهداشتی و دوش اختصاصی، آباژور، تلویزیون صفحه تخت و تخت خواب هایی راحت را دارا می باشد و مسافران تور ژاپن حس می کنند در هتلی مجلل اقامت دارند. سوئیت های مجهزتری نیز در این قطار وجود دارد که وی آی پی به حساب می آید. یکی از جذاب ترین بخش های قطار ترن سوئیت شیکی شیما سالن مخصوص تماشای مناظر مسیر است که مورد توجه بسیاری از گردشگران ژاپن قرار گرفته است.

لوکس ترین قطار دنیا در ژاپن

این قطار ساختاری متفاوت دارد که به دست مهندسین ژاپنی طراحی شده و ظاهر آن هم با سایر قطارهای جهان متفاوت می باشد. همچنین این قطار پر سرعت ترین قطار جهان نیز می باشد.

قطار لوکس در ژاپن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار