استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: سیر نزولی بیماری کرونا در استان به معنای پایان این بیماری نیست و ضرورت دارد مردم همچنان مسائل بهداشتی را با دقت رعایت کنند.
کد خبر: ۸۴۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ 10 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز یکشنبه پس از جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به شکل ویدئو کنفرانس برگزارشد، افزود: تقاضای جدی مسوولان اجرایی و بهداشتی استان آن است که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند چون رعایت نکردن دستورالعمل‌ها موجب می‌شود شهری یا استانی به جای حرکت به سمت وضعیت سفید و بهبودی، دوباره به وضعیت قرمز بازگردد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: همین مساله در خصوص یکی از شهرهای سفید استان اتفاق افتاد و این شهر به حالت قبلی بازگشت.

وی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت مدارس دولتی از ۲۷ اردیبهشت در سراسر کشور، افزود: این بازگشایی به معنای حضور اجباری دانش آموزان نیست و دانش آموزانی که احساس می‌کنند برای تکمیل آموزش‌های غیر حضوری نیازمند بازآموزی برخی دروس و رفع اشکال هستند، می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

رضایی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اضافه کرد: میزان مالیات ارزش افزوده در قوانین سه سال گذشته در برخی مشاغل از جمله صنایع دستی کمتر از ۹ درصد بوده ولی در قانون بودجه امسال این مساله درج نشده بود که با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، این مساله امسال نیز به روال قبل اعمال می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حضور ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: ایشان در این جلسه نکاتی در خصوص تقویت شبکه بهداشت و توجه به مساجد در ایام ماه مبارک رمضان داشتند که مجموعه استان در تحقق منویات ایشان تلاش خود رابه کار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار