مدیرکل بهزیستی استان زنجان:
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از زمان شیوع کرونا، بسته‌های بهداشتی در اختیار کودکان کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۴۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 10 May 2020

کودکان کار جذب، سازماندهی و حمایت می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از زمان شیوع کرونا، بسته‌های بهداشتی در اختیار کودکان کار قرار می‌گیرد.

محمد محمدی‌قیداری در این گفت‌وگو، در رابطه با شرایط کودکان ‌کار، اظهار کرد: تاکنون موردی از ابتلای کودکان کار در جهت ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده ‌است و همچنان بسته‌های بهداشتی در بین کودکان توزیع می‌شود.

وی افزود: اقدامات بهزیستی در راستای جذب، سازماندهی و توانمندسازی کودکان کار است که این اقدامات توسط موسسه آموزشی و حمایتی کودکان کار بهزیستی انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اورژانس اجتماعی علاوه بر تاکید بر خانه ماندن و ارائه آموزش‌های لازم در جهت پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا، جنبه‌های مختلف خطر این بیماری را نیز گوشزد می‌کنند.

محمدی‌قیداری ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز مددکاران در کنار توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی آموزش‌های لازم را جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، به خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: همواره در این روزها از خانواده‌ها درخواست داریم که کودکان در این دوران سر کار نروند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۲۸ میلیون تومان نیز در کنار کمک‌های خیرین برای تهیه بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده و نیز در جهت آموزش ویژه کودکان کار برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هزینه شده ‌است.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار