به نیت متوفیان ناشی از کرونا؛
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت:‌ طرح «هدیه به ملکوتیان» که ختم ۳۰ دور قرآن است به نیت متوفیان ناشی از کرونا از جمله طرح‌های در حال اجرای هلال احمر قم است.
کد خبر: ۸۴۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸ 10 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمد مصباحی، با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر افزود: تشکیل کارگروه کمک به کودکان کار و توزیع افطاری با همکاری اعضای کانون‌ها در دانشگاه فنی حرفه‌ای و شهاب دانش و فرهنگیان از برنامه‌های بشر دوستانه اعضای کانون دانشجویی بوده است.

وی بیان کرد: تشکیل کارگروه نشریه در خصوص اطلاع رسانی نکات آموزشی در ماه مبارک رمضان با همکاری اعضای کانون دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی و قم و برپایی بازارچه خیریه آنلاین با هدف کمک به نیازمندان با همکاری اعضای کانون‌های دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان و مجمع کانون دانشجویی از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح همگام تا روشنایی با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی ویژه نیازمندان، برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه به صورت مجازی و آموزش مجازی پخت شیرینی‌های ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های کانون‌های هلال احمر قم بوده است.

وی ابراز کرد: طرح «هدیه به ملکوتیان» ختم ۳۰ دور قرآن کریم به نیت متوفیان ناشی از کرونا و همچنین با نیت سلامتی امام زمان (عج) و مدافعان سلامت از دیگر طرح‌های در حال اجرا است.

وی گفت: برگزاری مسابقه معنوی «صفای دل» در قالب ۳۰ سوال از مفاهیم قرآنی به صورت روزانه، برگزاری مسابقه کاریکاتور و عکاسی، مسابقه پیامکی با موضوعات امدادی و همچنین اجرای طرح «عهد قدیم» با اهدای سبدهای غذایی به تعدادی از خانواده‌های کم برخوردار از دیگر برنامه‌های کانون‌های هلال احمر در هفته هلال احمر و ماه مبارک رمضان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار