کد خبر: ۸۴۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 09 May 2020

رضا سلم‌آبادی افزود: احداث پنج هزار واحد مسکن مددجویی در قالب تفاهم‌نامه مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) از اواخر سال ۹۷ در چهار فاز شروع شد.

وی با اشاره به معرفی چهار هزار و ۶۶۷ متقاضی این نوع مسکن به برای دریافت پروانه ساخت اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۶۶۵ مورد موفق به دریافت پروانه شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تعداد واحدهای شروع به ساخت را ۲ هزار و ۹۱۵ مورد عنوان کرد و گفت: ۲ هزار و ۴۱۸ مورد فونداسیون، ۲ هزار و ۹۲ مورد اسکلت، هزار و ۶۱۲ مورد سقف و هزار و ۶۷۷ مورد دیوار چینی شده است.

وی افزود: تاکنون برای واحدهایی که عملیات ساخت را شروع کرده‌اند از محل منابع سازمان برنامه و بودجه، ۵۲۶ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

سلم‌آبادی گفت: همچنین برای این واحدها از منابع صندوق امداد ولایت ۴۲۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان با سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی در ۲۰ اسفند ۹۷ شروع شد و کلنگ این پروژه در روستای «هُج و نُج» از توابع شهرستان بیرجند به زمین خورد.

سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هر کدام ۵ هزار واحد مسکونی بوده و قرار است پرونده این پروژه تا پایان شهریور امسال بسته شود.

۲ هزار واحد مسکن محرومان دی ماه پارسال با حضور «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار