کد خبر: ۸۴۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 09 May 2020

۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در گیلان کشف شده است

تابناک/ فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشف کالاهای قاچاق در استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با ارائه گزارش عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: در حوزه تصادفات جاده‌ای با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۷۴ درصدی تصادفات بوده ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز در دو بخش تلفات و مصدومان جاده‌ای نیز آمارها کاهش یافته است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ درصد در تلفات جاده‌ای و ۴۷ درصد در مصدومان تصادفات استان گیلان کاهش داشتیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده قاچاق یکی دیگر از اولویت‌ها فرماندهی انتظامی استان گیلان است، گفت: در حوزه کشف کالاهای قاچاق شاهد افزایش ۲۳ درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گیلان کشف شده است، گفت: در حوزه اقلام بهداشتی نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون عدد اقلام بهداشتی احتکار شده در استان کشف و ۷۲ نفر از محتکر کنندگان نیز دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به کسب رتبه نخست در طرح فاصله گذاری و محدودیت‌های ورود به گیلان در کشور، بیان کرد: پلیس گیلان رتبه برتر اجرای طرح نوروزی را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار