حمیدرضا نوروزی از توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان خبر داد و با بیان اینکه این طرح نیز در قالب طرح «علی یاوران» با همکاری هیات‌های مذهبی در حال انجام است گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) یک‌هزار غذای تبرکی بین کادر درمان سه بیمارستان مهر، امام حسین (ع) و غرضی ملایر توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ 07 May 2020
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از پخت و توزیع ۲۵ هزار قرص نان در مناطق حاشیه شهر توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش فارس، نوروزی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف ملایر در قالب طرح ضیافت همدلی در ماه رمضان اظهار کرد: ۲ هزار بسته حمایتی در ملایر در قالب طرح ضیافت همدلی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اداره در طرحی ابتکاری با همکاری هشت نانوایی در مناطق حاشیه شهر اقدام به پخت ۲۵ هزار قرص نان همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) خواهد داشت گفت: هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیون تومان برای این تعداد نان توسط اداره اوقاف و امور خیریه از محل نیت واقف سیف‌الدوله به نانوایی‌ها داده شده و این تعداد نان در مناطق حاشیه شهر ملایر پخت و بین نیازمندان همان مناطق نیز توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تصریح کرد: در طرح ابتکاری در این ایام ۱۰ میلیون تومان به سوپرمارکت‌های مناطق حاشیه شهر برای تسویه بدهی نیازمندانی که قبلا خرید کرده، اما بدهی دارند داده شد تا بدهی آن‌ها تسویه شود.

وی از توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان خبر داد و با بیان اینکه این طرح نیز در قالب طرح «علی یاوران» با همکاری هیات‌های مذهبی در حال انجام است گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) یک‌هزار غذای تبرکی بین کادر درمان سه بیمارستان مهر، امام حسین (ع) و غرضی ملایر توزیع می‌شود.

نوروزی افزود: در این زمینه هزینه تهیه و پخت این تعداد غذا برای بیماران و کادر درمان این مراکز درمانی به آشپزخانه این بیمارستان‌ها داده شده که با رعایت موازین بهداشتی همه بیماران و کادر درمان این مراکز در شب میلاد میهمان مرحوم سیف‌الدوله هستند که در این زمینه یکصد میلیون تومان هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: در شب میلاد یک‌هزار توزیع یک‌هزار لیوان شربت نذری نیز در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اجرای برنامه با کاروان جشن‌و سرور با دعوت از گروه سرود نور الهدی همدان در منطقه مسکن‌مهر، بوستان چمران و بیمارستان امام حسین (ع) ملایر و تجلیل از کارکنان بخش درمانی موقوفه سیف‌الدوله در بیمارستان امام حسین (ع) ملایر به صورت نمادین را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار