با انتشار نسخ دیجیتال تولیدات موسسه جوانان آستان قدس رضوی صورت گرفت
با انتشار نسخه ‎های دیجیتال 3 محصول فرهنگی از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی بیش از 80 هزار نفر این تولیدات را به صورت رسمی دریافت کردند.
کد خبر: ۸۴۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 07 May 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ابتدای سال جاری و با شیوع بیماری کرونا اقدام به انتشار نسخه دیجیتال 3 جلد از کتب تازه منتشر شده خود کرد که با استقبال جوانان همراه شد و در طول این مدت بیش از 85 هزار نسخه از سه کتاب شرح دلبری؛ مکتب سلیمانی و عرفان امین به صورت رسمی دانلود و مطالعه  شد.

کتاب عرفان امین  مبتنی بر نظرات و فرمایشات مقام معظم رهبری و جهت تبیین و تشریح نگاه معظم له به عرفان در سه بخش اصلی به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین تولایی در ۴۷۲ صفحه به رشته تحریر درآمده است. 

اثر «مکتب سلیمانی» مروری است بر آنچه حاج قاسم را “سلیمانی” کرد و در ابتدا به اهمیت توحید و اخلاص و همچنین جهاد اکبر از نگاه و کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخته شده است و در قسمت دوم با توجه به وصیت‎نامه شهید؛ نگاهی جامع به مکتب حاج قاسم سلیمانی شده، مکتبی که اخلاص، توحید و جهاد اکبر سرلوحه آن است و شهادت این سردار را با شهد شیرین توحید و جهاد اکبر آمیخته است.

کتاب شرح دلبری، مشروحی است از وصیت نامه سرادر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به قلم حجت الاسلام والمسلمین تولایی به رشته تحریر درآمده است.

این مجموعه در قالب فایل پی دی اف و به منظور بهره مندی از فرصت ‎های ایجاد شده در ماه‏های رجب و شعبان منتشر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار