کد خبر: ۸۴۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 07 May 2020

جبران خسارت کرونا به حوزه گردشگری گیلان در دست پیگیری است

تابناک/ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: پیگیری جبران خسارت کرونا به بخش گردشگری این استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مسعود حلاج پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیگیری این خسارت از طریق  ارائه و اعطای تسهیلات حمایتی و ارزان قیمت برای جبران خسارت‌ها به واحدهای گردشگری است.
وی بخش خصوصی را بازوان پر توان دولت توصیف و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی این اداره‎‎کل ایجاد ارتباط سازنده و اتصال بخش خصوصی و دولتی است و توسعه گردشگری بدون همکاری تشکل‌های گردشگری امکان‌پذیر نیست.
وی متذکر شد:کیفی سازی خدمات این اداره‌کل مستلزم بهره‌گیری از تجارب ارزشمند نیروهای انسانی کارآزموده است و روند مطلوب فعالیت‌های آن در بهره‌برداری از پروژه‌های مرمتی، گردشگری و ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری فراهم خواهد شد.
 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان  در خاتمه  بر لزوم تدوین و تبیین برنامه های عملیاتی مثمر از سوی معاونت‌ها و سایر حوزه‌های تحت پوشش این اداره کل تاکید کرد.
گیلان با بهره مندی از طبیعت زیبا و  مردمانی مهمان پذیر از کانون های گردشگری کشور است . استان گیلان دارای ۱۰۷ هتل، ۳۳ هتل آپارتمان، ۸۱ مجتمع گردشگری، ۴۹ مهمانپذیر، یک هزار و ۶۸۸ خانه مسافر، ۳۰ مجتمع سرگرمی تفریحی، ۷۴ اقامتگاه بومگردی، ۳۶۰ بین راهی، یک اسکله مسافربری دریایی و ۲۸ اسکله گردشگری دریایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار