کد خبر: ۸۴۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 05 May 2020

تابناک/ساعت 12 امروز دوشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با حضور مدیرکل امور استانها ستاد مرکزی وزارت خانه،تعدادی از مدیران ، کارکنان و اشخاص غیر مستخدم برگزار شد.

به گزارش کاشف اسرار،به دنبال برگزاری نشست ،روابط عمومی اداره کل مذکور خبری با تیتر:” مسعود حلاج پور به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب شد” بر روی پرتال اینترنتی نشر داد.

در بخشی این خبر ادعا شد:” مراسم معارفه حلاج پور و تقدیر از شهرود امیرانتخابی صبح امروز با حضور اسکندری مدیرکل امور استانهای این وزارتخانه، فرزام صفت، معاون استاندار گیلان و جمعی از معاونین و مدیران این اداره کل به انجام رسید”

خوانندگان با رویت این خبر تصور بر این می کنند تمام عبارات به کار گرفته شده هیچ ایرادی بر آن نیست و اشخاص حاضر جزو مدیران و معاونین بودند.

بنا به بررسی های به عمل آمده یکی از اشخاص حاضر در مراسم معاون سابق اداره کل میراث فرهنگی گیلان بوده که با ورود سازمان بازرسی کل کشور ،نتوانست به ادامه خدمت بپردازد و این سئوال در ذهن تداعی شده آیا تبرئه شده است! به طور یقین تبرئه شده است!

“سلمان شاه محمدی” از نیروهای استخدام رسمی وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بوده که چند روز قبل کارشناس صنایع دستی واحد استانی اداره کل استان گیلان شد و علاوه بر مراسم تودیع و معارفه در مراسم قرائت فاتحه و زیارت در گلزار مطهر شهدای رشت با حضور مدیرکل امور استانها وزارت خانه به اتفاق مدیرکل جدید واحد استانی حضور داشت.

وی معاون صنایع دستی در زمان مدیرکلی ” رضا علی زاده سوستانی “بوده که مدیرکل اسبق در آذر ماه 1396 دستگیر ولی با قید وثیقه آزاد شد.

Index of /wp-content/uploads/2017/01

یکی دیگر از اشخاص حاضر در مراسم ” فرشاد حسینی فر بوده که فاقد سمت و رابطه استخدامی در اداره کل مذکور بوده و نیروی پروژه ای در نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بندر انزلی می باشد و سنوات قبل در دفتر معاون سابق گردشگری اداره کل فعالیت می کرد!

فرشاد حسینی فر – پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر

روزبه آلیانی” از نیروهای جوان و تلاش گر حوزه گردشگری اداره کل هم در مراسم تودیع و معارفه حضور داشت که جزو مدیران دستگاه اجرایی مذکور نیست.

کیانوش طاهری دیگه سرا “که مدیر مسئولی هفته نامه ” باختر گیلان ” در پره سر شهرستان رضوان شهر بر عهده دارد که آخرین تاریخ وصول نشریه مهر ماه 98 بوده و نظم در انتشار 10 از 100 است! انتشار دهنده اخبار است در جلسه تودیع و معارفه حضور داشت !

وی که در دوره مدیرکلی ” شهرود امیر انتخابی هشتبری ” برای امورات خبری و روابط عمومی پا به واحد روابط عمومی اداره کل گذاشت ،فاقد رابطه استخدامی است و حتی حکم انتصاب ندارد !

النهایه با توجه به این که یکی از وظایف واحدهای روابط عمومی دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان، تنویر افکار عمومی و صحت در اخبار تنظیم و منتشر شده است ،سخنی با مدیرکل این دستگاه اجرائی داریم ،اگر متصدی دارد و ختم کلام:”به روابط عمومی هشدار بدهید افکار عمومی گول نزنید”

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار