کد خبر: ۸۴۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 04 May 2020
 

تابناک/ واحد روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از شهریور ماه 98 تا لحظه انتشار این گزارش فاقد مسئول است.

پروین حلاج رضایی که حدود 6 ماه به عنوان سرپرست واحد روابط عمومی اداره کل فعالیت می کرد به دنبال گزارش ” کاشف اسرار” از سمت خود کنار رفت و به حوزه امور اداری منتقل شد و حدود 8 ماه این حوزه فاقد متصدی است.

از زمان وداع “حلاج رضایی ” با سمت قبلی” کیانوش طاهری دیگه سرا که مدیر مسئولی هفته نامه ” باختر گیلان ” در پره سر شهرستان رضوان شهر بر عهده دارد عهده دارد که آخرین تاریخ وصول نشریه مهر ماه 98 بوده و نظم در انتشار 10 از 100 است! انتشار دهنده اخبار است.

وی که در دوره مدیرکلی ” شهرود امیر انتخابی هشتبری ” برای امورات روابط عمومی پا به واحد روابط عمومی اداره کل گذاشت ،بنا به شنیده ها که صحت و سقم آن در دست بررسی می باشد و هنوز محرز نشده است،فاقد رابطه استخدامی است و حتی حکم انتصاب ندارد !

انتشار دیر هنگام برخی اخبار،عدم انتشار اخبار مختلف علی رغم وجود اخبار مهم در معاونت های مهم،عدم برگزاری نشست خبری،بروز اشتباه نگارشی در برخی اخبار و ابتر ماندن برخی اخبار منتشر شده در پرتال اداره کل از جمله ضعف های چندین ماهه واحد روابط عمومی است.

علی رغم درخواست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان برای حضور اصحاب رسانه در نشست تودیع و معارفه مدیرکل جدید استان در ساعت 12 امروز،شخصی بدون رابطه استخدامی، تعامل جهت حضور خبرنگاران از جمله خبرنگار ” کاشف اسرار” در دفتر مدیرکل استقرار داشت ،ننموده و خواستار ترک محل توسط خبرنگار را مطرح کرد!!

گفتنی است شخصی اهل شهرستان صومعه سرا که در سنوات گذشته به عنوان خدمات(آب دار چی دفتر مدیرکل)فعالیت می کرد ،مدتهاست عکاس جلسات مدیرکل شده است!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار