ملیحه بنائیان معلول شدید جسمی حرکتی مشهدی آثار نقاشی خود را به مدافعان سلامت اهدا کرد.
کد خبر: ۸۴۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 04 May 2020

به گزارش تابناک رضوی، ملیحه بنائیان معلول جسمی حرکتی شدید مشهدی آثار نقاشی خود را به پرستاران و پزشک های بیمارستان امام رضا(ع) مشهد اهدا کرد.

 

در این مراسم که با حضور ملیحه بنائیان و مادرش در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد دکتر مسعود فیروزی معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: خداروشکر علی رغم جمعیت بسیار زیادی که در رابطه با ویروس کرونا مبتلا بودند اوضاع شهر از کنترل خارج و بحرانی نشد .

 

وی افزود:ملیحه بنائیان معلول جسمی حرکتی بسیار شدید و از هنرمندان تحت پوشش بهزیستی استان خراسان رضوی است که هرسال تابلوهای خود را در مراسم گلریزان آزادی زندانیان اهدا می کرده و امسال تصمیم گرفته است با توجه به تلاش کادر درمان و زحماتی که در بحران کرونا گرفتند به مدافعان سلامت اهدا کند.

 

فیروزی تصریح کرد: این نقاشی ها بسیار هنرمندانه است و تا به امروز نزدیک به 100جایزه در جشنواره های  داخلی و بین المللی دریافت کرده اند و از نظر هنری دارای ارزش بسیار زیادی است  وقتی این تابلوها توسط یک معلول جسمی حرکتی شدید با تمام محدودیت هایی که دارد نشان می دهد چه تلاش زیادی برای این تابلوها کشیده شده است.

 

فیروزی معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی اظهارداشت:در بهزیستی خراسان رضوی 126هزار معلول جسمی حرکتی تحت پوشش داریم  که از این تعداد 6هزار معلول در 90مرکز شبانه روزی در سراسراستان مقیم هستند که این افراد سالمندان و یا معلولین جسمی و حرکتی و ایزوله هستند که با تلاش همکارانمان در مراکز شبانه روزی شاید مبتلایان به کرونا در مراکزبهزیستی به انگشتان دست هم نرسیدند.

 

وی عنوان کرد: در 5ماه سال 98میانگین افراد فوتی در مراکز در مقایسه با اسفند و فروردین 99 که همزمان با اپیدمی کرونا بوده 10نفر در ماه کمتر شده که نشانگر جدیت بیشتر در مراقبت ها و بهداشت و اقدامات و کنترل های بهداشتی و درمانی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار