استاندار کرمانشاه از لزوم تکمیل ٣٨١۴ واحد مسکن مهر خبر داد و گفت: ٢٣٠٠ واحد از مسکن مهر که مشکل دارند باید از طرح مسکن مهر خارج و به اقدام ملی مسکن وارد شوند.
کد خبر: ۸۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 30 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در نشست شورای مسکن که در سالن شهداي دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای برنامه طرح مسکن ١٣٩٩ در استان باید ٩ هزار واحد از ۱۲ هزار ۶۰۰ واحداز مسکن مهر خارج و در طرح اقدام ملی وارد شود،همچنین باید تا هفته آینده مشخص شود از  ٩ هزار واحد چند درصدش واجد شرایط است.

وی با تاکید بر اینکه سه هزار و ۸۱۴ واحد مسکن‌ مهر با پیشرفت بالای ۶۰‌ درصد باید امسال به اتمام برسند، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر که برای تکمیل با مشکل روبه رو هستند و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به طرح اقدام ملی مسکن اضافه خواهند شد.

در ادامه مسعود شریفی مدیر عامل شهرسازی بیان داشت: طرح اقدام ملی و مساکن مهر استان در طرح اقدام ملی حدود ١٢ هزار واحد پیش بینی شده که کارهای پیگیری و عملیاتی آن توسط ادارات مختلف انجام شود که انشالا حداقل حدود ٩ هزار واحد آنها به سرانجام است.

وی ادامه داد: قرار است برنامه زمانبندی و مشکلات آنها پیگیری شود. در بحث مسکن مهر هم با توجه به باقیمانده این مساکن مقرر شد پروژه هایی که مشکلاتی مثل مسائل حقوقی دارند یا فاقد متقاضی یا پیشرفت فیزیکی زیر سی درصد اند وارد طرح اقدام ملی مسکن شوند و در آن فاز پیگیری شوند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار