رسانه سقای تشنه لب چشمه ؛
تشنه ؛ لب چشمه حکایت مردم روستای مهدی‌آباد مشهد بود که در جوار سدّی که آب اصلی مشهد را تامین می‌کند زندگی می‌کردند و حتی آب سرریز سد ارداک هم شامل شان نمی‌شد! 
کد خبر: ۸۴۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 30 April 2020

تابناک رضوی: عجیب اینکه اهالی روستا برق و تلفن ثابت داشتند و حتی گاز هم برایشان در حال وصل  است اما دریغ از آب مایه حیات !!!؟

یکی دو سال پیش که برای بازدید از کارخانه آبمعدنی عازم این منطقه شدم هرچیزی را تصور می‌کردم الّا فقدان آب برای اهالی این روستای کنار چشمه...

اینکه با چه توجیهی آب سرریز شده چشمه به روستای ۲ کیلومتری همجوار این سد نمی‌رسید و چه کسانی سالها یزید بازی کردند، بماند برای صاحب صراط و محکمه عدل الهی!

اما اینکه پیگیری یک خبرنگار مردمی و یک گزارش تحقیقی در صدا و سیما همچنان می‌تواند گره‌گشای مردم باشد و شادی را سر سفره‌ی سحر و افطار اهالی بیاورد اتفاق ارزشمند و مغتنمی است و نمایانگر تاثیر یک رسانه در رفع عطش مردم که ای‌کاش همیشگی و در همه زمینه‌ها باشد.

تبریک به اهالی این روستا و خداقوت به متولیان رسانه‌ملی در خراسان رضوی ؛ دست مریزاد به دست‌اندرکاران بخش خبر سیمای استان و به‌خصوی خانم تکافی بابت این گزارش... درود به مدیر ارشد خدومی که پس از اطلاع از وضعیت مردمِ ‌تشنه‌، لب چشمه دستور وصل آب روستا را داد و در این ماه مهمانی خدا، سقایی کرد ... تقبل الله 

 

مجتبی محمودی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار