با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي دو متهم كه از طریق یک سايت واسطه گر اقدام به سرقت 4 كيلو زعفران به ارزش 450 ميليون ريال کرده بودند، دستگير شدند. 
کد خبر: ۸۴۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 30 April 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ" جواد شفيع زاده"،‌ در تشريح اين خبر گفت: فردي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس آگاهي مراجعه و اظهار داشت دو فرد ناشناس اقدام به كلاهبرداري مقدار 4 كيلوگرم زعفران خشك به مبلغ 450 میلیون ریال کرده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي افزود: کارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي با توجه به اظهارات مالباخته دریافتند كه شاکی به قصد فروش مقدار 4 کيلوگرم زعفران خشک از طريق یک سايت واسطه گر با فردي ناشناس آشنا و به منظور بازديد و معامله قرار گذاشته كه در نهايت دو تن با يک دستگاه خودرو پژو206 در محل قرار حاضر و پس از رويت زعفران ها به بهانه آوردن پول داخل خودرو شده و از محل متواري شده اند.

وي بیان داشت: کارآگاهان پلیس ‌با اسراف اطلاعاتی خودرو پژو206 متهمان را که سرقتی بود در يكي از پمپ هاي بنزين در سطح شهر مشهد شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي یک متهم نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شفيع زاده اظهار داشت: متهم دستگیرشده ‌در بازجويي هاي به عمل آمده به بزه انتسابي اعتراف و عنوان داشت كه به همراه یکی از دوستانش از طریق یک سایت واسطه گر با شاکی آشنا شده و پس از قرار گزاشتن و جلب اعتمادش اقدام به سرقت زعفران هاي وي به ارزش 450 ميليون ريال کرده اند.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي در خاتمه با اعلام اين كه همدست این متهم نیز در عملیاتی ضربتی توسط پلیس دستگیر و هر دو متهم به مراجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصيه کرد؛ معاملات با ارزش بالا را حتما در مراكز رسمي و مورد تاييد انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار