کد خبر: ۸۴۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 29 April 2020

 

٤٥٠ زندانی جرائم غیرعمد گیلان چشم انتظار کمک خیرین

تابناک/ مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان گفت: ٤٥٠ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

علیرضا یزدانی ظهر روز چهارشنبه در اولین جلسه سال جاری شورای اداری شهرستان رشت افزود: همه ساله در ماه مبارک رمضان سنت حسنه جشن گلریزان به مدد خیرین و نیکوکاران در سطح گیلان برگزار می شد تا زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان توسط ستاد دیه فراهم شود.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان برای ستاد دیه کشور، بهار ستاد دیه محسوب می شود، اظهار داشت: امسال برگزاری جشن گلریزان به دلیل بیماری کرونا ممنوع اعلام شد اما مانند سال گذشته، دعوت نامه هایی به صورت درخواست تهیه شده که از طریق بخشداری ها و غیره در اختیار خیرین قرار می گیرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان بیان داشت: اگر چه به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری همایش های تجمعی "جشن گلریزان" میسر نیست اما از خیرین دعوت می شود تا همانند گذشته دستان پرسخاوت خود را برای آزادی زندانیان چشم انتظار و خانواده هایشان مملو از برکات خداپسندانه کرده تا گرهی از کارشان بگشاییم.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته با کمک خیرین ۴۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی معادل ۱۷۵ میلیارد تومان از زندان های گیلان آزاد شدند که این تعداد با گذشت شکات به مبلغ حدود ۶۳ میلیارد تومان، ۱۱ میلیارد تومان کمک ستاد دیه و غیره به آغوش گرم خانواده برگشتند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه تلویزیونی با عنوان ماه بهشت یک ساعت قبل از افطار درباره آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اضافه کرد: در این برنامه که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه استانی باران پخش می شود، هر شب یک خیر برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد "به تعداد دلخواه" اقدام می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار