شهردار منطقه ثامن مشهد از تهیه ١٠ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده سطوح و تولید بیش از ۴ هزار ماسک و گان توسط بانوان بسیجی این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 29 April 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مصطفی نعمتی گفت، از ابتدای اسفندماه گذشته و با توجه به شیوع ویروس کرونا در مشهد مقدس، اقدامات گسترده‌ای توسط ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری و مجموعه مدیریت شهری مشهد در راستای مبارزه باکرونا انجام شده است. 

وی افزود: در این میان گروه‌های داوطلب مردمی نیز نقش بسیاری داشته‌اند همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن با شوراهای اجتماعی محلات، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی همکاری زیادی داشته است. 

شهردار منطقه ثامن مشهد بیان کرد: یکی از شاخص‌ترین اقداماتی که توسط واحد خواهران گروه جهادی پایگاه حضرت زینب(س) و بانوان بسیجی پایگاه شید مجید عسگری در منطقه ثامن انجام شده، می‌توان به دوخت هزار دست گان پزشکی و بیش از سه هزار عدد ماسک سه لایه برای ارسال به مرکز درمان بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد.

نعمتی خاطرنشان کرد: در همین مدت با توجه به دایر بودن شهرداری منطقه و در جهت حفظ ایمنی و سلامت شهروندان و کارکنان، به عنوان یکی از اقدامات حمایتی از مدافعان سلامت، حدود هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح تهیه شده و روزانه در دو نوبت تمام ساختمان‌های اداری زیرمجموعه شهرداری منطقه ثامن ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین ١٠ هزار جفت دستکش یکبارمصرف پلاستیکی و هزار و 500 جفت دستکش لاتکس و هزار و 500 عدد ماسک سه لایه یکبارمصرف برای استفاده کارکنان تهیه و توزیع شده است.

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: همچنین ۵٢٨ لیتر الکل برای ضدعفونی کردن دست پرسنل تهیه شده و بیش از ١٠٨ لیتر ژل ضدعفونی‌کننده دست نیز خریداری و در قسمت‌های ورودی و مشاعات پرتردد ساختمان‌های اداری برای استفاده شهروندان قرار داده شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار