جوانان و خیران گنبدی با هدف رفع نیاز حداقلی نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان، با راه‌اندازی پویش "برکت سفره"، تامین ۳۰ هزار قرص نان خانواده‌های کم درآمد و آسیب‌دیده از کرونای این شهرستان را بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۸۴۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 28 April 2020

نان نذری، برکت سفره‌های افطار نیازمندان گنبدی

این طرح به نیت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اجرا می‌شود و سهم نان برای یک نفر در ماه ۲۲۵ هزار ریال در نظر گرفته شده که اجرای آن با استقبال زیاد گنبدی ها مواجه شد.

همچنین خیران گنبدی در کنار این پویش، در قالب رزمایش کمک مومنانه با تهیه بسته ‌های غذایی به کمک نیازمندان شتافتند که پیش بینی می شود در قالب این کمک ها، ۶۰ هزار بسته غذایی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

صالح محبی رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس گفت: برای جلوگیری از موازی کاری در نهادها و دستگاه‌های اجرایی در کمک به خانواده‌های کم درآمد، قرارگاه فرهنگی "اسراء" با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک به نیازمندان به‌دور از موازی کاری تشکیل شد.

وی به دیگر فعالیت های این نهاد در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: پخش سخنرانی‌های مذهبی علما و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، ادعیه و سحرخوانی توسط مداحان و بارگذاری و انتشار آن از طریق فضاهای مجازی به صورت آنلاین از جمله برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در گنبدکاووس است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در روزهای پانزدهم، شب‌های قدر و شب عید سعید فطر به صورت زنده از حرم مطهر یحیی بن زید(ع) این شهرستان در فضای مجازی پخش می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز از آغاز طرح بهار معرفت و خدمت در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همراه با حضور گسترده ۸۰ تشکل دینی و نهادهای انقلابی و مردمی با محوریت لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه، فعالیت‌های تبلیغی امامان جماعات روستاها و محلات به صورت حضوری و مجازی در حال اجرا است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار