مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه‌ها با توجه به صلاح‌دید ستاد مبارزه با کرونا بعد از ۱۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 28 April 2020

کتابخوان‌ها تا ۱۸ اردیبهشت منتظر باشند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه‌ها با توجه به صلاح‌دید ستاد مبارزه با کرونا بعد از ۱۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی خواهد شد.

امیرعلی نیک‌بخش، در رابطه با بازگشایی کتابخانه‌ها، اظهار کرد: تعطیلی کتابخانه‌ها تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و این مراکز با توجه به صلاح‌دید ستاد مبارزه با ویروس کرونا بعد از این تاریخ بازگشایی خواهند ‌شد.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با در نظر گرفتن پروتکل‌های مخصوصی، پیگیر بازگشایی کتابخانه‌ها است که اگر این‌پروتکل‌ها توسط ستاد مبارزه با کرونا قبول شوند نیز شرایط کتابخانه‌ها مانند تحویل کتاب، دستگاه عضو و غیره با دوران قبل متفاوت خواهد ‌بود.

این مسئول تصریح کرد: از گروه‌های تشکیل شده در فضای مجازی برای کتابخانه‌ها استقبال خوبی شده است و اعضای فعال و کتاب‌داران در این گروه‌ها به معرفی و مطالعه کتاب می‌پردازند.

نیک‌بخش در رابطه با جشنواره رضوی نیز گفت: تاکنون در استان ۵۰۰۰ نفر به‌صورت مجازی در این جشنواره شرکت کرده‌اند و افراد علاقه‌مند تا ۹ خرداد برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوران علاوه بر اینکه در خانه می‌مانیم و به قطع زنجیره کرونا کمک می‌کنیم نباید از مطالعه کتاب‌ها که دوست مهربان ما هستند، غافل شویم.

منبع/ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار