قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان خبر داد
قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در قالب اجرای طرح اطعام مهدوی پخت غذای گرم در ماه مبارک رمضان انجام و توزیع بین نیازمندان سراسر این استان صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۴۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 28 April 2020

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، وحید نجفی گفت: در چارچوب راهبرد بخشش ایرانیان و اجرایی کردن رزمایش ملی همسفره در قالب « اطعام مهدوی» پخت غذای گرم در ماه رمضان انجام و توزیع بین نیازمندان سراسر این استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: جهت ایجاد آشپزخانه از ظرفیت مراکز نیکوکاری، مساجد، دانشگاه ها، اردوگاه ها و سایر نهادهای حمایتی و موکب های اربعین با رعایت کامل نکات بهداشتی استفاده می شود.

قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: برنامه ریزی های به عمل آمده در قالب راه اندازی آشپزخانه در سطح ادارات کمیته امداد شهرستان های مختلف این استان جهت اجرای طرح مهدوی قبل از آغاز ماه مبارک رمضان است.

نجفی یادآور شد: ستاد رزمایش این استان به گونه ای برنامه ریزی کرده که در روز اول ماه مبارک رمضان تمامی آشپزخانه های ادارات این نهاد در سطح استان فعال بوده و از اولین افطار این ماه پرفیض و برکت ، طعام گرم بین نیازمندان و محرومان توزیع شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و بسیجی به هر شکل ممکن در راستای جذب کمک ها، طبخ غذا، تهیه بسته های ارزاق و توزیع در بین نیازمندان و هماهنگی لازم با تشکل های جهادی در دستور کار قرار دارد.

قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان افزود: کمک های جمع آوری شده در سطح استان با همکاری تمامی موسسات، خیریه ها، هیات های مذهبی، موکب های حسینی، مراکز فرهنگی، ائمه جمعه و جماعات، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان استان و سایر نهادهای حمایتی به صورت روزانه و با اولویت آشپزخانه ها و یا ادارات به مناطق محروم، روستایی و مرزی اختصاص و توزیع می شود.

نجفی اعلام کرد: مردم عزیز می توانند کمک های خود را از طریق روش های غیر حضوری، مانند سامانه پیامکی ،کد دستور #۰۵۴*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و سایت کمیته امداد امام (ره) به نشانی www.emdad.ir اهدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار