محمدمهدی مفتح با بیان اینکه برای این افراد امسال پیوندک گردو به صورت رایگان تامین می‌شود گفت: امیدواریم با اجرای طرح سرشاخه‌کاری مهمترین مشکل تویسرکان یعنی سرمازدگی بهاره محصول گردو برطرف شود و این طرح به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۸۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 27 April 2020
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال پیوندک گردو برای آسیب‌دیدگان سال گذشته به صورت رایگان تامین می‌شود گفت: امیدواریم با اجرای طرح سرشاخه‌کاری مهمترین مشکل تویسرکان یعنی سرمازدگی بهاره محصول گردو برطرف شود

به گزارش فارس، مفتح در بازدید استاندار همدان از پروژه‌های شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه تلاش ما بر تسریع روند عملیات اجرایی پروژه چهار خطه تویسرکان به کنگاور به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهرستان است اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر در چند قطعه در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم با دستور و تخصیص اعتباری که آقای استاندار مطرح کرد، شاهد سرعت بیشتر کار و بهره‌برداری قطعات این پروژه باشیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه قرار بر این بود دهه فجر سال گذشته بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی با حضور رئیس جمهور افتتاح شود که به دلایلی تاخیر افتاد خاطرنشان کرد: یک طبقه از این بیمارستان برای نقاهتگاه بیماران کرونا پیش‌بینی شده که شکر خدا تا به حال نیاز به استفاده از این فضا نشده است.

وی در خصوص تامین نیروی انسانی بیمارستان نیز با اشاره به اینکه وزارت بهداشت ۲۰ هزار نفر در دو مرحله مجوز استخدام دارد افزود: در مرحله نخست استخدام ۱۰ هزار نفر است که اولویت با اهالی بومی نبود بنابراین پیگیری کردیم و دیوان عدالت اداری نامه‌ای به دولت داد که اولویت غیربومی قانونی نیست و دولت نباید این کار را انجام دهد.

مفتح با بیان اینکه قانونی شدن این امر را پیگیری کردیم گفت: متنی را آبان سال گذشته به مجلس دادیم که در یک فوریت رای آورد و به کمیسیون رفت روز‌های قبل از تعطیلی طرح به تصویب مجلس رسید که دولت اولویت بومی را در استخدام‌ها اعمال کند، اما هنوز نهایی نشده که این شرط اعمال شود.

وی تصریح کرد: این طرح به شورای نگهبان داده شد که اگر شورای نگهبان تایید کرده باشد به قانون تبدیل شده و باید اعمال شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بعد از سرمازدگی پروژه سرشاخه‌کاری آغاز شد که کار نیز در حال توسعه است افزود: سال گذشته برخی از پیوند‌ها نگرفت و آسیب دیدند که بودجه‌ای به منظور جبران این آسیب به جهاد کشاورزی تخصیص داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار