فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع):
فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) با بیان اینکه اخلاص، از خودگذشتگی و پایمردی مدافعان سلامت به‌خوبی قابل مشاهده بود، گفت: جامعه پزشکی سپاه تا آخرین لحظه در جبهه سلامت و در کنار خادمان حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.
کد خبر: ۸۴۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶ 27 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، سردار سیدحسن مرتضوی در جریان دیدار پاسداران سرافراز اسلام با مدیران و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در هفته سلامت و قدرشناسی آنان از کادردرمانی کرونایی‌ها، اظهار کرد: زحمات قابل توجه مدافعان سلامت در امر مبارزه با ویروس کرونا شایسته تقدیر است و هفته سلامت بهانه‌ای برای عرض ادب و خداقوت ویژه به این زحمتکشان خستگی‌ناپذیر بوده و امیدواریم که همواره بتوانیم خادمی با اخلاص برای ملت ایران در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت به‌ویژه در ایام بحرانی کرونایی باشیم.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری توانمندی جامعه پزشکی در بخش بهداشت و درمان تهدیدهای کرونایی را تبدیل به فرصت کرد و با وجود آسیب‌هایی که داشت، اخلاص، از خودگذشتگی و پایمردی مدافعان سلامت به‌خوبی قابل مشاهده بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) با بیان اینکه طبق فرمان مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید ورود موفقیت‌آمیز در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان در راستای جهانی شدن افتخارات به‌دست آمده از پیروزی انقلاب داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در تمام دنیا همگان باور کردند که ایرانیان مرد روزهای سخت بوده و هیچگاه تسلیم نمی‌شوند، دشمنان هرچقدر که نقشه شوم داشتند نقش بر آب شد و خارتر از گذشته شدند؛ تحریم‌ها نه تنها ما را فلج نکرد، بلکه به خودکفایی رساند و آنان که مدعی دانش و اطلاعات بالا بودند امروز در برابر ویروس کرونا زمین‌گیر شدند.

مرتضوی تصریح کرد: افتخارات به‌دست آمده نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر منویات مقام معظم رهبری بوده و بحمدلله ایران پیشگام دیگر کشورها در مسیر ریشه‌کنی کرونا قرار گرفته و باید مراقب باشیم که در ادامه راه تصمیم غلط و اشتباهی نداشته باشیم تا این مسیر با قوت و تا زمان شکست کرونا ادامه یابد.

وی با بیان اینکه قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) از ابتدای اسفند ماه سال گذشته در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت تا با تمام توان در جهت مقابله با کووید ۱۹ و درمان بیماران کرونایی خدمت‌رسانی کند، تاکید کرد: خوشبختانه هم‌افزایی بسیارخوبی میان سپاه و جامعه پزشکی در خراسان بزرگ بود، قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) در حوزه ماموریتی خود در هزار کیلومتر نقاط مرزی خراسان بزرگ در کنار جامعه پزشکی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی قرار گرفت و حتی فراتر از شرح وظایف عمل کردیم و این خدمت‌رسانی‌ها را در گلستان هم داشتیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) اضافه کرد: مرکز بهداشتی قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) در منطقه شمال‌شرق با ۳ بیمارستان و ۶ نقاحتگاه فعال بوده و تاکنون به بیش از ۱۷۰ بیمار کرونایی خدمت‌رسانی کرده است و به این خدمات تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داد.

مرتضوی گفت: گزارش عملکرد قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) در دیدار ویدیوکنفرانسی با رئیس جمهور بیان شد و الحمدلله می‌توانیم در کلام بگوییم که با یک همدلی بسیارخوب یک همزبانی بهتر را دیدیم و اوج مدیریت ویژه مدیران استانی در خراسان رضوی در ایام نوروز ۹۹ بود و جا دارد که تقدیر و تشکر ویژه از نماینده ولی فقیه، استاندار، تولیت آستان قدس رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کلیه اعضای جامعه پزشکی و مدافعان سلامت داشته باشیم.

وی با ذکر این نکته که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مراتب بسیار وسیع‌تر از حوزه مسئولیتی‌اش بود، افزود: این عملکرد بسیارخوب به الگوی ناب برای دیگر استان‌ها تبدیل شد و بی‌شک لطف الهی، عنایات خاص امام رضا(ع) و تلاش خستگی‌ناپذیر کادردرمانی کرونایی‌ها در مسیر افتخارات به‌دست آمده برهیچکس پوشیده نیست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی سپاه تا آخرین لحظه در جبهه سلامت و در کنار خادمان حوزه بهداشت و درمان خواهد بود تا بتوانیم در کنار هم کووید ۱۹ را شکست داده و در شهر امام هشتم(ع) جشن پیروزی بر کرونا را بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار