مجید صالحی امیر در خصوص برنامه‌های این معاونت در سال جاری گفت: شناسایی، امکان سنجی و بارگذاری برای واگذاری ادارات و ارگان‌ها و سازمان‌های سازنده بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی و شناسایی و امکان سنجی زمین‌های داخل محدوده شهری با فراخوان و عقد قرارداد و مشارکت در ساخت طرح اقدام ملی مسکن انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 25 April 2020
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان گفت: تاکنون ۱۸۱ هزار و ۹۲۸ متر مربع زمین در استان همدان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن واگذار شده است.

به گزارش مهر، صالحی امیر با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان در دو مرحله انجام شده است، عنوان کرد: در مرحله اول تعداد ۲ هزار و ۸۶۰ نفر و در مرحله دوم ۱۴ هزار و ۳۹۵ نفر ثبت نام نمودند.

وی یادآور شد: اسامی متقاضیان مرحله دوم پس از پالایش اسامی و مطابقت با شرایط ثبت نامی که قبلاً مطرح شده، اعلام می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های این معاونت در سال جاری گفت: شناسایی، امکان سنجی و بارگذاری برای واگذاری ادارات و ارگان‌ها و سازمان‌های سازنده بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی و شناسایی و امکان سنجی زمین‌های داخل محدوده شهری با فراخوان و عقد قرارداد و مشارکت در ساخت طرح اقدام ملی مسکن انجام خواهد شد.

صالحی ادامه داد: معرفی و انعقاد قرارداد برای واحد‌های نیمه کاره مسکن مهر در طرح اقدام ملی طبق دستور العمل‌های ارسالی در جهت ساخت، تکمیل و دریافت تسهیلات بانکی از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جاری خواهد بود.

وی اضافه کرد: شناسایی زمین‌های در مالکیت ادارات و ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و نیرو‌های مسلح در جهت ساخت طرح اقدام ملی نیز مدنظر است.

صالحی تصریح کرد: همچنین در سال جاری شناسایی و معرفی زمین در بافت قدیم حوزه بازآفرینی با ارسال فراخوان مشارکت در جهت ساخت و اخذ تسهیلات بانکی طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌شود.

وی در خصوص تعیین تکلیف پروژه‌های مساکن مهر گفت: پیگیری حل و فصل مشکلات تنظیم قرارداد صدور دفترچه اقساط، تکمیل پروژه‌های باقیمانده مساکن مهر فاقد مشکل، اجرای معبر فاز دو سایت حاج شمسعلی و برنامه ریزی و شروع عملیات اجرایی دیوار‌های حائل از برنامه‌های این معاونت در سال جاری خواد بود.

صالحی یادآور شد: امسال عملیات اجرایی پروژه آماده سازی محوطه و مسجد باروداب و تکمیل عملیات محوطه سازی باقیمانده در سایت امید اکباتان و امام گل و رایزنی برای واگذاری این سایت‌ها به شهرداری انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار