نماینده ولی فقیه در استان ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کلنگ احداث زائرسرای ایلامیان به زودی در نزدیکی حرم مطهر به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۸۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 27 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امروز در دیدار با خدام رضوی و اعضای ستاد برگزاری دهه کرامت در ایلام، اظهار داشت: میلاد با سعادت امام رضا (ع) را به همه تبریک عرض می‌کنم و به شما خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری مناسب برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام، افزود: هدف حضور خادمان رضوی در مناطق مختلف تبیین سیره علمی و عملی امام رضا (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام عنوان کرد: به لطف خداوند و بصیرت مردم عزیز مسلمان مراسم‌های دهه کرامت و حضور خدام رضوی در مناطق مختلف کشور و دنیا هر سال از سال پیش بهتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ولایتمدار بودن مردم استان ایلام و حضور فعال و حماسی آن‌ها در برنامه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: استان ایلام با داشتن مرز مهران دروازه عتبات عالیات است و مردم این استان از شیعیان ولایتمدار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عصارزاده روحانی کاروان خادمان رضوی در استان ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: جشن‌های زیرسایه خورشید در 250 نقطه از کشور و بیش از 10 کشور خارجی برگزار می‌شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام، افزود: از حضور باشکوه مردم در این برنامه‌ها تشکر می‌کنیم.

دبیر ستاد برگزاری جشن‌های دهه کرامت در استان ایلام اظهار داشت: حضور خادمان رضوی در استان ایلام سبب شور و شعف مردم شده است و مردم با اشتیاق ویژه‌ای در برنامه‌های ویژه حضور خادمان حضور پیدا می‌کنند.

عزیز بابایی افزود: خادمان رضوی در مدت حضور خود در استان ایلام در 31 برنامه حضور پیدا می‌کنند و امروز در مراسم جشن میلاد امام رضا در نیروی انتظامی استان ایلام حضور پیدا کردیم و با حجاج عتبات عالیات نیز دیدار داشتیم.

در این دیدار خادمان حرم رضوی نشان آستان قدس را به حجت الاسلام والمسلمین لطفی اهدا کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار