معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت نام ۳۱ هزار نفر در کرمانشاه در طرح «مسکن ملی» خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 25 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عبدالرضا غفوری، با اشاره به برگزاری مرحله دوم ثبت نام متقاضیان واحدهای مسکن ملی، گفت: در مرحله دوم محدودیت‌های ثبت نامی مرحله اول برداشته شد و افراد زیادی توانستند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست با توجه به محدودیت ثبت نام افراد واجد شرایط، این شایعات مطرح شد که تنها برخی افراد خاص ثبت نام کرده‌اند، بنابراین در مرحله دوم این محدودیت‌ها برداشته شد تا همه واجدین شرایط بتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

غفوری تصریح کرد: در مرحله نخست ثبت نام واحدها 3200 نفر و در مرحله دوم 28 هزار نفر ثبت نام کردند و در مجموع بیش از 31 هزار نفر برای دریافت این واحدها ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: با اتمام ثبت نام این واحدها، هم اکنون شرایط متقاضیان دردست بررسی است و بعد از پالایش اطلاعات، افراد واجد شرایط برحسب اولویت بندی صاحب مسکن ملی می‌شوند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: فعلا در فاز نخست اجرای این طرح در استان قرار است 1500 واحد در شهر کرمانشاه و 1700 واحد در سایر شهرها ساخته شود.

غفوری تصریح کرد: در حال حاضر کار ساخت برخی واحدها شروع شده و برخی واحدها هم کار مناقصه آنها در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار