علی جاسمی اظهار داشت؛با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال برای ۵۳۲ مددجوی تحت حمایت این نهاد فراهم و گامی در جهت اشتغال پایدار و حمایت از تولید ملی برداشته شده است.
کد خبر: ۸۴۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 20 April 2020
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبدانان گفت: کمیته امداد آبدانان در سال گذشته ۵۳۲ طرح اشتغالزا با مبلغ ۱۹۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های دامپروی،صنایع دستی ،کشاوری،خدمات حمل و نقل صنفی و صنعتی به منظور خودکفایی و حمایت از مددجویان واجد شرایط در مناطق محروم و عادی اجرا کرده است.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛علی جاسمی اظهار داشت؛با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال برای ۵۳۲ مددجوی تحت حمایت این نهاد فراهم و گامی در جهت اشتغال پایدار و حمایت از تولید ملی برداشته شده است.
 
وی بیان داشت: رونق تولید در حقیقت زمینه سازی برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است و خوشبختانه شهرستان آبدانان در این حوزه آمادگی لازم برای تجربه این جهش را دارد.
 
جاسمی خاطرنشان کرد :کمیته امداد آبدانان در راستای تحقق این شعار (جهش تولید) با استفاده از ظرفیت های بانکی و وامهای قرض الحسنه و به منظور توسعه و اشتغال پایدار برنامه ریزی هدفمند و موثری انجام داده که انتظار است در آینده ثمره مفیدی برای منطقه داشته باشد.
آبدانان بهروز مردانی
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار