مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی» میزبان علی کریمی بازیکن استقلال بود.
کد خبر: ۸۳۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 17 April 2020

به گزارش تابناک سمنان: شب گذشته مهران مدیری میزبان علی کریمی بازیکن استقلال و تیم ملی بود.

 مدیری درباره شروع فعالیت کریمی در فوتبال سوال کرد و او پاسخ داد: از پنج سالگی علاقمند به فوتبال بودم و در ۱۰ سالگی در مدرسه فوتبال ثبت نام کردم.

کریمی درباره گل نشدن پنالتی به پرسپولیس توضیح داد: متاسفانه من پنالتی گل نزدم و شرایط بازی سخت شد، ما گل خوردیم. تا حدود دو هفته برای من این شرایط سخت بود.

مدیری گفت: بیرانوند هم توپ را می‌گیرد به هر حال به بیرانوند گل زدن سخت است و نصف، تقصیر خودت است و نصف هم به خاطر دروازه بان است.

وقتی مدیری ازدواج بازیکن استقلال را به موقعیت «گُل» تشبیه می کند!/ماجرای رفتن استراماچونی چه بود؟

کریمی عنوان کرد: دلم می‌سوزد که پنالتی خیلی بد زدم.

مدیری با توجه از کریمی پیگیر «شوچنکو» شد و او پاسخ داد: بعد از پایان فوتبال، مربی تیم ملی و حتی رئیس فدراسیون هم شد.الان شاید وارد سیاست شده است.

مدیری در پاسخ گفت: باریکلا باریکلا انشاءالله هر جا هست خدا پشت و پناهش باشد. (خنده)

کریمی درباره ازدواج خود گفت:فعلا موقعیتش پیدا نشده است.

مدیری گفت: مگر موقعیت گل است. (خنده)

بازیکن استقلال ادامه داد: واقعا اقدام جدی نکردم، باید شور و اشتیاق داشته باشم، اما وقتی به سنم نگاه می‌کنم می‌دانم که موقع مناسبی است.

کریمی درباره رفتن «استراماچونی» مربی استقلال گفت: او به من و چند بازیکن استقلال گفت به باشگاه هشدار می‌فرستم و جوابی نمی‌دهند حتی پلیس ایتالیا دنبال من است و باشگاه اهمیتی نمی‌دهد. اگر اینگونه پیش برود من ادامه نمی‌دهم. ما شرایط خوبی داشتیم و مربی خوبی بود.

وقتی مدیری ازدواج بازیکن استقلال را به موقعیت «گُل» تشبیه می کند!/ماجرای رفتن استراماچونی چه بود؟

وی درباره مترجمی گفت: من مترجم اصلی نبودم بلکه در تمرین‌ها صدام بلند‌تر بود و به زبان انگلیسی کمک می‌کردم.

کریمی ادامه داد: «استراماچونی» خیلی شبیه «کی روش» بود، اما «کی روش» خیلی با تجربه‌تر بود، همه بازیکنان از او الهام گرفته اند و اکثر بازیکنان اگر بخواهند در آینده مربی شوند یک تاثیر مثبتی از او گرفته اند. برای من هم از نظر فوتبالی و شخصیتی تاثیر گذار بود.

بازیکن استقلال درباره قهرمان لیگ برتر این فصل گفت: پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری از بقیه تیم‌ها دارد، اما هنوز چیزی تمام نشده است و یک سوم بازی‌ها باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار