جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري 2 متهم پرونده سرقت هاي سريالي خودروهاي مدل بالا در مشهد با تيراندازي ماموران انتظامي خبر داد. 
کد خبر: ۸۳۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴ 16 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرتیپ" ابراهيم قربان زاده" در تشريح اين خبر گفت: گزارش چند فقره سرقت خودروهاي مدل بالا در مشهد و اعلام شكايت مالباختگان، كارآگاهان مبارزه با سرقت و اطلاعات جنايي پليس آگاهي را بر آن داشت طرح ويژه اي براي شناسايي و دستگيري متهمان در دستور كار خود قرار دهند.

پژوپارس سفيد اولين سرنخ پي گيري پرونده

جانشين فرماندهي انتظامي خراسان رضوي گفت: كارآگاهان پليس آگاهي در بررسي هاي اوليه خود دريافتند عاملان سرقت با يك دستگاه خودرو پژوپارس سفيد رنگ كه پلاك هاي خودرو ديگر بر روي آن نصب شده اقدام به ارتكاب جرم مي كنند و با ردزنمي هاي كسترده مسيرهاي تردد اين خودرو را در حاشيه شهر مشهد پيدا كردند.

سردار قربان زاده گفت: كارآگاهان به طور پوششي در يكي از مسيرهاي پرتردد متهمان كمين كردند و در حالي كه دو متهم با خودروي مذكور حركت مي كردند و قصد سرقت خودرو ديگري داشتند براي دستگيري شان وارد عمل شدند.

تيراندازي پليس، راه فرار متهمان را بست

سرتیپ قربان زاده بیان داشت: متهمان كه متوجه حضور پليس در يك قدمي خود شده بودند با سرعت زياد متواري و عمليات تعقيب و گريز تا پشت چراغ قرمز يك چهارراه ادامه يافت.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: 2 متهم با سرعت زياد از چراغ قرمز عبور و ماموران انتظامي با استفاده از قانون بكارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هوايي كردند. 

وي خاطرنشان كرد: كارآگاهان پليس آگاهي پس ازطي مسافتي، در فرصتي مناسب لاستيك هاي خودرو را مورد هدف تيراندازي خود قرار دادند و با توقف پژوپارس، 2 متهم از خودرو پياده و در مسيرهاي مخالف پا به فرار گذاشتند.

جانشين فرماندهي انتظامي خراسان رضوي اظهارداشت: كارآگاهان به تعقيب 2 متهم فراري ادامه دادند و يكي از آنان را به ضرب گلوله از ناحيه دست و ديگري از ناحيه پا مجروح و زمين گير كردند.

سردار قربان زاده با اشاره به اين مطلب كه متهمان به مركز درماني انتقال يافته و تحت مراقبت هاي پزشكي قرار گرفتند، گفت: بررسي هاي بعدي پليس حاكي از آن بود كه اين دو متهم داراي سوابق كيفري هستند كه خودروهاي سرقتي را اوراق مي كردند و ماموران انتظامی در بازرسي از خودرو آنها تعداد زيادي انواع سوئيچ خودرو و ريموت كنترل و كليد هاي انواع قفل، يك عدد قيچي بزرگ قفل بر و ديگر وسايل سرقتي را كشف کردند.

وي با بیان این که از متهمان تاكنون 5  دستگاه خودرو مدل بالا شامل پارس، پاترول، لندكروز و بنز به همراه چهار قطعه پلاك مسروقه كشف شده است، گفت: تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي درباره اين پرونده و نقش متهمان دستگيرشده در ارتكاب سرقت ها ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار