مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از افزایش ۱۱ درصدی بیماران مراجعه کننده به درمانگاه تامین اجتماعی رزن در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار بیمار به درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان رزن مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه بیش از ۳۸ هزار نفر بوده که افزایش ۱۱ درصدی نشان می دهد.
کد خبر: ۸۳۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 15 April 2020

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از افزایش ۱۱ درصدی بیماران مراجعه کننده به درمانگاه تامین اجتماعی رزن در سال ۹۸ خبرداد وگفت: در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار بیمار به درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان رزن مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ که بیش از ۳۸ هزار نفر بوده افزایش ۱۱ درصدی دارد.افزایش ۱۱ درصدی مراجعه بیماران به درمانگاه تأمین اجتماعی رزن


به گزارش تابناک همدان از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا صفری، درباره میزان مصرف دارو در این مرکز اظهارکرد: بیماران مراجعه کننده به درمانگاه تامین اجتماعی رزن ۹۶ هزار و ۶۳۹ قلم دارو به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال از داروخانه این مرکز به‌صورت رایگان دریافت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۷ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ در این مرکز ۷۳ هزار و ۵۹۱ قلم دارو به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال دارو تحویل بیماران شده بود، تصریح کرد: با راه اندازی پرونده الکترونیک بیماران مزمن این افراد به‌صورت ماهانه دارو‌های خود را به‌صورت کامل دریافت کرده‌اند.

صفری با اشاره به مراجعه ۲۷۰۶ نفر به آزمایشگاه تأمین اجتماعی این شهرستان، ادامه داد: برای این افراد تعداد ۸ هزار و ۱۸۷ مورد انواع آزمایش انجام شده است همچنین تا پایان مهر ماه حدود ۱۹۶۸ مورد خدمت شامل ترمیم دندانکشیدن، جرم گیری و سایر خدمات دندانپزشکی برای بیماران انجام پذیرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان اظهار کرد: در حوزه زنان و خدمات مامایی تعداد ۳۶۷۴ نفر در این مدت از خدمات معاینه و درمان این بخش بهره‌مند بوده‌اند ضمن اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۲ میلیون و ۹۲۴ هزار ریال تجهیزات مصرفی پزشکی خریداری و در اختیار بیمه شدگان قرار داده شده است.

وی از دیگر اقدامات مثبت این مرکز همگام با سایر مراکز درمان تامین اجتماعی کشور را نظام ارجاع ایجاد شده دانست و افزود: بیماران نیازمند دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان‌های آتیه همدان و پلی کلینیک شهید شهبازی همدان ارجاع و برای آنان نوبت اخذ می‌شود.
 
صفری درباره بکارگیری نیروی انسانی پزشک نیز گفت: از ابتدای مهر ماه درصدد جذب دندانپزشک هستیم و همچنین از اسفند ماه ۹۸ و همزمان با شیوع کرونا دارو‌های بیماران مزمن به‌صورت دو ماهه تحویل شده تا از تردد بیماران به منظور حفظ سلامت آنان جلوگیری شود.
 
مدیردرمان تأمین اجتماعی استان همدان در پایان یادآور شد: بررسی انواع استراحت‌های پزشکی و تایید پروتز بیماران در این مرکز انجام می‌شود تا از ارجاع مراجعان به سایر مراکز درمانی خارج از شهر و اتلاف وقت مراجعان جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار