معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد استان مرکزی:
بانوان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در یک حرکت خودجوش با دوخت ماسک پارچه‌ای به کمک سایر اقشار جامعه شتافتند.
کد خبر: ۸۳۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 14 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه در شرایط فعلی مردم و کارکنان بیمارستان‌ها به تجهیزات بهداشتی نیازمند هستند ، گفت: مددجویان این نهاد کارگاه‌های خیاطی را تبدیل به کارگاه تولید ماسک بهداشتی و لباس بیمارستانی کرده‌اند.
وی افزود: یکی از خواهران مددجوی اراکی که با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال کمیته امداد توانسته است کارگاه خیاطی راه اندازی و پنج نفر دیگر از مددجویان را مشغول به کار کند ،روزانه به طور متوسط ۲۵۰۰ عدد ماسک پارچه‌ای تولید می کند.
وی یاد آورشد: بانوی دیگر تحت حمایت اراکی نیز که از این تسهیلات بهره مند شده است، روزانه ۶۰۰ ماسک پارچه‌ای تولید می کند.
وی اضافه کرد: تولید روزانه ۸۰۰ ماسک توسط کارآفرینان در روستای اسفندان کمیجان،تولید روزانه ۸۰۰ ماسک توسط کارآفرینان در شهر مهاجران و تولید روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ ماسک و در حدود ۱۰۰ روپوش توسط مرکز کارآفرینی کوثر شهرستان ساوه از این موارد بوده است.
مشهدی با اشاره به انعقاد تفاهم همکاری کمیته امداد با مجمع جهادگران استان افزود: در یک اقدام مشترک خیرخواهانه ودرقالب پویش سراسری با نام "مردم برای مردم" بخشی از نیاز ماسک جامعه توسط این مجمع و با توان مجریان طرح‌های اشتغال امداد که در حرفه خیاطی (خانگی، کارگاهی) فعالیت دارند فراهم می شود .
وی اظهارداشت: مواد اولیه توسط مجمع تأمین و در قبال تولیدات مددجویان دستمزد پرداخت می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: چنانچه مددجویان مجری طرح از شهرستان اراک مناطق یک و دو آمادگی داشته باشند، کارگاه‌های تولید ماسک راه اندازی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار