تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر: ۸۳۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 14 April 2020

تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵۰ قمارباز در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۵۰ قمارباز در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر برپایی مکان قماربازی در یک واحد صنفی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: در بازرسی از این مکان ۵۰ نفر در حال قماربازی دستگیر و ۲۸۴ عدد آلات و ادوات قمار، ۶۱ میلیون ریال وجه نقد و ۳ دستگاه کارتخوان کشف شد.

سرهنگ نمازی تصریح کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

دستگیری سارقان با ۲۰ فقره سرقت در ماسال

سرهنگ ارحام عفت دوست، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری ۲ سارق با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در ماسال، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات گسترده و اقدامات شبانه روزی سارقان شناسایی شدند، اظهار داشت: ماموران انتظامی ۲ سارق این پرونده‌ها را در شهرستان ماسال دستگیر کردند.

سرهنگ عفت‌دوست گفت: متهمان ۳۵ و ۴۰ ساله در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت سیم برق، ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و ۶ فقره سرقت از منزل در ماسال اعتراف کردند.

او با اشاره به اینکه در این رابطه یک مالخر ۳۸ ساله نیز شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انهدام باند سارقان منزل در رضوانشهر

سرگرد امیر وهاب زاده فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: باند ۳ نفره سارقان منزل با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان رضوانشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و تعقیب سرنخ‌ها دریافتند این سرقت‌ها توسط یک باند ۳ نفره صورت گرفته است.

سرگرد وهاب زاده گفت: محل اختفاء متهمان در رضوانشهر شناسایی شد و ماموان انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۳ متهم این باند را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهرستان رضوانشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر با اشاره به اینکه سارقان ۲۷، ۲۸ و ۳۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق پمپ آب در تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: یک سارق پمپ آب با ۴ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب کشاورزی در تالش، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تحقیقات انجام شده و بررسی فعالیت متهمان سابقه‌دار، ماموران انتظامی به سرنخ‌هایی از سارق این پرونده‌ها و محل اختفاء این فرد دست یافتند.

سرهنگ جمال‌دار ادامه داد: ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه متهم ۳۳ ساله دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت پمپ آب کشاورزی در تالش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۶ هزار برگ توتو در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۶ هزار و ۶۲۴ عدد برگ توتو (پیش‌بینی نتایج فوتبال) در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع برگه‌های توتو در یک واحد صنفی در شهر آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان کرده و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار ۶۲۴ برگ توتو کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم ۳۴ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او با اشاره به اینکه واحد صنفی متخلف با هماهنگی قضایی پلمب شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار