حمیدرضا ناهیدی فرد گفت: کانون‌های مساجد همدان با هدف کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت مردم در روز‌های مقابله با کرونا، اقدام به راه‌اندازی پویش «مسجد کانون سلامت» کرده است.
کد خبر: ۸۳۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 12 April 2020
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد همدان گفت: همزمان با پویش» درخانه بمانیم «طرح «مسجد کانون سلامت» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در استان اجرا شده است.

به گزارش تسنیم، ناهیدی فرد اظهار داشت: هرچند در تعطیلات ناشی از کرونا قرار داریم، اما فعالیت کانون‌های مساجد متوقف نشده است.

وی افزود: کانون‌های مساجد همدان با هدف کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت مردم در روز‌های مقابله با کرونا، اقدام به راه‌اندازی پویش «مسجد کانون سلامت» کرده است.

ناهیدی فرد بیان کرد: در این پویش دو طرح «بانوی صبور» و «با کتاب در خانه» ویژه مدیران، فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در بستر سامانه فضای مجازی بچه‌های مسجد اجرا شده است.

وی مطرح کرد: هدف از برگزاری مسابقه فرهنگی بانوی صبور، آشنایی بیشتر اعضا کانون‌ها با شخصیت والای حضرت زینب (س) و تقویت باور‌های دینی آن‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان اعلام کرد: مسابقه «با کتاب در خانه» هم با محوریت یادداشت‌برداری و خلاصه‌نویسی از کتاب‌های جذاب موجود در منزل و مساجد و بارگزاری خلاصه‌نویسی در سامانه بچه‌های مسجد برگزار شده است.

ناهیدی‌فرد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۰ اردیبهشت با مراجعه به سایت www.bachehayemasjed.ir نام‌نویسی کنند که ضمن تقدیر از برگزیدگان، بهترین خلاصه‌نویسی‌ها منتشر می‌شود.

وی اعلام کرد: در برخی از کانون‌ها مانند کانون امام صادق (ع) شهر مریانج هم اعضای کانون در اقدامی جهادی به کمک جامعه آمده و در تهیه لباس کرونا همکاری می‌کنند.

ناهیدی فرد گفت: کانون‌های مساجد بستر خوبی برای جذب مشارکت مردمی بوده و در مواقع مختلف به یاری مردم شتافته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار