علیرضا خدابنده:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان از اجرای بیش از ۱۰ طرح دانش بنیان در قالب تفاهم نامه با دانشگاه‌های آزاد واحد اسلامی شاهرود و سمنان، سمنان و پارک علم و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 12 April 2020

بازدید ممیزان شرکتهای دانش بنیان از سایت AIC - شرکت سرامیکهای ...

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از اجرای بیش از ۱۰ طرح دانش بنیان در پی تفاهمنامه‌های منعقد شده با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان شاهرود، دانشگاه سمنان  با بهره گیری از حضور اساتید طرح های دانش بنیان برای مناطق محروم و روستایی اجرایی شده است.

وی  به جبهه فرهنگی وابسته به پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان جهت شناسایی احصا طرح قابل اجرا توسط شرکت های دانش بنیان در خانواده کمیته امداد اشاره کرد و گفت: برگزای نشست های هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان، جلسه مشترک با مرکز رشد پارک علم وفناوری معاونت پژوهشی دانشگاه شاهرود برگزار شد که منجر به انعقاد تفاهم نامه مشترک  با شرکت های دانش بنیان شد.

علیرضا خدابنده به برگزاری رویداد کارآفرینی و استارتاپ‌ها در اردوگاه حضرت مهدی عجل الله در منطقه شهرستان مهدیشهرو استعداد یابی  بیش از ۶۵ نفر از مراجعان و  کاندیدای ۱۰ طرح برتر و ارسال  سه طرح به عنوان برترین طرح اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در حال اجرایی شدن این طرح ها هستیم.

خدابنده از ارسال سه ایده و  اختراعات در حال ثبت در قالب سازه بدنه خودرو در دانشگاه علم وصنعت توسط مددجوی کمیته امداد، هوشمند سازی آبیاری زمین های کشاوری، اپلیکیشن اندروید کمکیار و اپلیکیشن تخصصی حقوق در پی رویدار کارآفرنی سال ۹۸خبر داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار