با توجه به این‌که بخش عمده‌ای از کارکرد تلفن‌های همگانی مربوط به گروه خاصی از قشر جامعه مثل خوابگاه‌ها، پادگان‌ها ، ندامتگاه‌ها و غیره.. است، شرکت مخابرات ایران تلاش نموده تا با توجه به‌تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود ارتباطات تمامی هم وطنان در سراسر کشور را به بهترین شکل ممکن و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر،  پایدار نگه دارد.
کد خبر: ۸۳۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 11 April 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی ، نیازمندان به کارتهای تلفن همگانی تنها با یکبار مراجعه به امورمشترکینهای مراکز مخابراتی در سطح استان کارت تلفن همگانی خود را فعال و برای همیشه از آن میتوانند استفاده کنند.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی خبر داد: از سال98 امکان شارژ کردن کارت تلفن همگانی توسط مخابرات فراهم شده است، وکاربران تلفن‌های همگانی از این پس می‌توانند کارت‌های تلفن خود را به صورت دلخواه شارژ کنند و از دور انداختن آن پس از اتمام شارژ خوداری نمایند، و دیگر لازم نیست هربار کارت تلفن جدید بخرند.

وی در ادامه افزود: کارت تلفن همگانی همانند سیمکارت قابل شارژ و استفاده مجددخواهد بود.

آذری نصراباد ضمن اشاره به اینکه همه ساله مبالغ زیادی صرف تهیه وتوزیع کارتهای تلفن همگانی می شد و این کارتها بعد از تمام شدن اعتبار، بلااستفاده و همچنین تراشه این کارت‌ها وارداتی و مقرون ‌به ‌صرفه نبود، لذا تولید این کارت‌ها بسیار کم و توزیع آن با مشکل مواجه شد .

وی در ادامه گفت: شرکت مخابرات ایران با توسل به نوآوریهای کارشناسان ایرانی در اقدامی ابتکاری و با توجه به نیاز جامعه ،کارتهای تلفن را به کارت دائمی تبدیل کرد، که پس از بهینه‌سازی سامانه‌ها و به‌روز کردن تلفن‌های همگانی در دستور کار مخابرات قرار گرفت تا کارت تلفن‌ها قابل شارژ مجدد باشند.

مزایای این طرح عبارتست از:

1.صادرشدن کارت تلفن به نام شخص.

2.قابل شارژبودن کارت.

3.امکان خریدشارژبرای کارت تلفن خودودوستان.

4.امکان مشاهده کارکردکارت تلفن.

5.امکان مسدودسازی کارت درصورت مفقودی ،سرقت و خرابی.

6.امکان انتقال شارژ به کارت تلفن دیگرهمان فرد.

نحوه فعالسازی کارت تلفن:

برای فعالسازی کارت تلفن قدیمی و یا کارت جدید به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه وپس ازثبت کارت به نام مشتری، رمز4رقمی اختصاص  می یابد.

از این به بعد استفاده از کارت تلفن باوارد کردن رمز4رقمی مقدوراست.

شارژ کارت تلفن:

درهرکارت جدیدمبلغی بعنوان شارژاولیه وجوددارد.

درصورتی که کارت قدیمی فعال شودشارژموجوددرآن قابل استفاده است.

درصورت نیازبه شارژ3 روش وجوددارد:

1.مراجعه به مراکزمخابراتی.

2.مراجعه به سایت:   www.tci.ir

3.خریدشارژازطریق تلفن همراه بااستفاده از کد:   #2020*

درصورت مسدودشدن،انتقال مبلغ شارژ به کارت جدید امکانپذیرمیباشد.

برای استفاده ازکارت، ابتداکارت خود را به دستگاه وارد، رمزچهاررقمی را ارسال وپس ازرویت پیام(لطفا شماره گیری نمایید)شماره مخاطب را واردکرده و تماس برقرار نمایید.

درصورت مفقودی کارت یا فراموشی رمزمیتوانید به مراکزمخابراتی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار