مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی :
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت:آثار هنرمندان متعهد وانقلابی پیام تمدن اسلامی را به گوش جهانیان می رساند.
کد خبر: ۸۳۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 10 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی، حمیدرضا طهماسبی افزود : هنر انقلاب باید در مسیر حق با گام‌هایی استوارتر از همیشه قدم بردارد و در دفاع از مظلوم کوشا باشد.
وی یادآورشد:امروز بیشتر از همیشه نیاز است تا از طریق هنر، بر حق بودن جبهه‌ی مقاومت را به همه نشان بدهیم.
طهماسبی اضافه کرد :هنر ودیعه الهی و موهبتی رحمانی در وجود انسان هاست بنابراین باید هنرمندان زیباترین راه ممکن جلوه جمال ربانی را در معرض دید و نظر جهانیان قرار دهند.
وی گفت:هنر انقلابی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدالظله العالی ) « زبانی است که می تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد » و آثار هنرمندان متعهد و انقلابی مانند پنجره ای است که رو به سوی کمال و سعادت گشوده می شود و پیام تمدن بزرگ اسلامی را به گوش جهانیان می رساند .
طهماسبی با تبریک ولادت حضرت ولیعصر(عج) و گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان گفت:در این دوره به واسطه‌ی حضور فضای مجازی و ورود تکنولوژی در تمام ابعاد انسانی، هنرمند متعهد وظیفه‌ی خطیر تری دارد و باید به طور ویژه به بیان ارزش‌های انسانی بپردازد و فراموش نکند جبهه‌ی باطل با تمام قوا برای تاثیرگذاری بر اندیشه‌ی جهانیان تلاش می‌کند.
وی افزود :هنر انقلاب باید در مسیر حق با گام‌هایی استوارتر از همیشه قدم بردارد و در دفاع از مظلوم کوشا باشد. امروز بیشتر از همیشه نیاز است تا از طریق هنر، بر حق بودن جبهه‌ی مقاومت را به همه نشان بدهیم.
طهماسبی یادآورشد:به دلیل شیوع ویروس کرونا که اجرای برنامه های فرهنگی وهنری به صورت حضوری را نا ممکن ساخته فضای مجازی فرصت مغتنمی برای پر کردن اوقات فراغت مردم و اجرای مسابقات و برنامه های هنری است.
وی بااشاره به برنامه های سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی و کانون های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها در روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان و عید بزرگ نیمه شعبان گفت:تجدید میثاق با شهدای والامقام تجلیل از خانواده معظم شهید فرهنگی هنری و تکریم از پرستاران و جامعه پزشکی مدافعان سلامت با حضور در بیمارستانهای درمان کرونا در استان و اهدا گل و اثر هنری و اجرای موسیقی از برنامه مهم این قشر از بسیج است.
وی افزود:خلق و تولید پنج اثر تجسمی همزمان،با هفته هنر انقلاب برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی عکس و،خوشنویسی حضور در برنامه صدا و سیما و همزمان رونمایی از پنج اثر هنری فاخر هنرمندان انقلابی در این برنامه و اهدا سردیس سردار سلیمانی در هفته هنر انقلاب به هنرمندان منتخب از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان در استان است.
طهماسبی گفت: برگزاری جشنواره نمایش خانگی استانی توسط انجمن نمایش سازمان ، راه اندازی مسابقات نقاشی و عکس ، برگزاری برنامه فرهنگی و ادبی محافظان سلامت در قالب دلنوشته خاطره شعر در ساوه ، کتابخوانی انتظار ساوه و همچنین جنگ شادی و اجرای گروه‌های سرود، تئاتر و موسیقی و با حضور هنرمندان در محله های پر جمعیت شهرها و دیدن مردم از پنجره و بالکن منازل از مهم ترین اقدام سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله در سطح استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار