فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون ۱۳۱۸ دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 11 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبری پلیس،سردار "علی اکبر جاویدان" گفت: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین عزیزان سختکوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

وی در ادامه با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی، پلیس با هدف قطع این زنجیره تاکنون در ایستگاه های مرزبانی زیستی از ورود 18 هزار و 470 خودرو غیر بومی به استان جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعمال قانون 1318 خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: از این تعداد 984 دستگاه خودرو مورد جریمه پنج میلیون ریالی قرار گرفتند و 334 دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به تشدید طرح های مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محود و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان نیز خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این طرح در مجموع 2 میلیون و 500 هزار عدد لوازم بهداشتی شامل انواع، ماسک و دستکش، ژل ضد عفونی و الکل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری 60محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده بعه مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جاویدان در پایان با توصیه به مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، تصریح کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح تشدید مقابله با سرقت و سایر ناهنجاری های اجتماعی نیز در دستور کار کلیه یگان های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفته است.#

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار