معاون عمران،حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد:
معاون عمران،حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: تصمیم جدیدی برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی وقطار شهری گرفته نشده است.
کد خبر: ۸۳۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 06 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، خلیل الله کاظمی با بیان این مطلب افزود: تصمیم گیری در خصوص فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری منوط به تصمیمات بالادستی، مصوبات شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد خواهد بود و هنوز تصمیمی برای زمان فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی پس از ۲۳فروردین گرفته نشده است.

وی افزود: با این وجود جهت فعالیت قطار شهری و اتوبوسرانی و پروژه‌های عمرانی پس از کاهش خطر ویروس کرونا جلسه‌ای برگزار و مقرر شد تا سازمان‌های مربوطه پروتکل‌هایی را درخصوص نحوه فعالیت مرتبط با اتوبوسرانان و کارکنان فعال درپروژه‌های عمرانی  تهیه کنند. 

گفتنی است در این جلسه تاکید شد تا در پروتکل‌‌ها ظوابط مرتبط با نحوه فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی با هدف حفظ سلامت شهروندان، ساعات خدمات دهی اتوبوس‌ها وقطارها، تعداد مناسب مسافر برای هر اتوبوس وقطار، ملزومات بهداشتی برای حفظ سلامتی اتوبوسرانان و همچنین کارکنان فعال در پروژه های عمرانی باتوجه به شرایط  زمان فعالیت مجدد حمل ونقل عمومی و پروژه‌های عمرانی آماده تا در زمان فعالیت مجدد مورد استفاده قرار گیرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار