شهردار همدان از برنامه ریزی جامع برای دوران پسا کرونا خبر داد و گفت: شیوع ویروس کرونا موجب تحمیل هزینه و خسارات فراوانی به جامعه به ویژه مدیریت شهری شده است که علیرغم ادامه عملیات مقابله و پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس، ضرورت آمادگی برای اقدامات پساکرونا در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۳۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳ 06 April 2020
شهردار همدان از برنامه ریزی جامع برای دوران پسا کرونا خبر داد.
 
به گزارش تابناک همدان، عباس صوفی افزود: شیوع ویروس کرونا موجب تحمیل هزینه و خسارات فراوانی به جامعه به ویژه مدیریت شهری شده است که علیرغم ادامه عملیات مقابله و پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس، ضرورت آمادگی برای اقدامات پساکرونا در دستور کار قرار دارد.

شهردار کلانشهر همدان تصریح کرد: با عنایت به اینکه این ویروس جهانی در آستانه نوروز امسال و زمانی که تمامی شهروندان آماده رونمایی از چهره با نشاط شهری در نوروز بودند، شیوع پیدا کرد، طبیعتا بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هنرمندانه برای زیباسازی محیط شهری را تحت الشعاع قرار داد.

وی با اشاره به اقدامات وسیع شهرداری در عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر، مبلمان و وسائل نقلیه شهری، یاد آور شد: به امید خدا پس از شکست قطعی کرونا، طبق برنامه‌ای منسجم و منظم باید به پاکسازی و شستشوی کامل شهر بپردازیم تا آثار مواد ضد عفونی برطرف و کمترین آسیب به شهروندان وارد نشود.

صوفی در ادامه اضافه کرد: علاوه بر نیرو‌های شهرداری، نیرو‌های جهادی تحت قالب ستاد مردمی، شهرداری را در ادامه موضوعات مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا یاری کرده اند که از آنان نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار